HFLE 2019: Discussie en voorstellen

De leverancier to go to is dan Meranom, Dimitri is een topvent maar tot zijn oren in het werk, reken bij maatwerk Op twee jaar. Bij alleen een ander wijzertje/tekstje moet het wel sneller gaan

1 like

ligt aan de beademing… eerste mails gaan alweer rond… geen beloftes, maar 'stay tuned" zou ik zeggen :slight_smile:

4 likes

Welk merk dat realistisch gezien mee zou kunnen werken, maakt een 37-39mm duikert? Goed idee namelijk.

Vind dit op zich ook wel een plan:

10 likes

Noem ze HFLE 2019 jonges, lijkt me oneindig veel leuker.

1 like

Zo één is wel mooi zeg :slightly_smiling_face:…maar dan wel een andere kleur wijzerplaat…grijs of blauwe sunburst zou wel gaaf zijn…

1 like

12.5mm dik is nog eens 10% meer dan de SARB, maar overkomelijk als de geometrie van de kast goed gebruik maakt van de diepte. Ik houd m’n hart vast voor een slab-sided ontwerp, maar Chip weet wat ie doet.

Ik zou echter een ongewijzigde linnen wijzerplaat willen hebben, dus zodra het woord HFLE valt vrees ik dat er weer mensen over iets met oranje gaan beginnen. :slight_smile: Op, zo blijkt hierboven, een blauwe sunburst. :sunny:

Wat ik eigenlijk zou willen is een dress horloge met een Unitas of Peseux handwinder, het liefst gedecoreerd.

Zoiets?

Gaan we over het budget van 500,- heen. :slight_smile: Als limited element stel ik voor een gouden sonnenschliff raderwerk op de achterkant en een HFLE nummer inscriptie op de rand van de caseback.

8 likes

Creeer een werkgroep en doe je best! :+1:

Dito. Een Stowa flieger typ A, maar de mods moeten dan wel een beetje beperkt blijven…

3 likes

Helemaal mee eens!

1 like

Stowa…!
Of een Pellikaan in 40 mm…
Dat zou toch wat wezen…!!

4 likes

Hell yeah! Pellikaan 40mm, GMT mechanisch uurwerkje erin, helemaal klaar!
En geen quartz, hoe temperatuurgecorrigeerd ook :wink:

3 likes

Pellikaan ook aardig :+1:

1 like

Gewoon het flying dutchman model, maar dan in 40 mm uitvoering. Prachtig!

En als quartz ervoor kan zorgen dat de prijs relatief laag blijft zodat meerdere mensen kunnen instappen, prima.

12 likes

Ik lees Stowa, Pelikaan, mechanisch en GMT. Allemaal prachtig maar de limiet is toch € 500 ?
Welke forumheld gaat dat voor elkaar krijgen voor die prijs ?

1 like

In mijn hoofd ziet dit horloge er erg mooi uit, en de tandwieltjes in mijn hoofd zijn aan het ratelen.

Denk a la SBGJ001

Noem eens een paar merken op die dit zouden kunnen realiseren, ik heb geen idee namelijk. Misschien kom ik dan ook met een voorstel.

6 likes

Staat dat nu wel vast? Ik had begrepen dat het dit jaar verhoogd was. Laten we daar eerst maar duidelijkheid over scheppen in dit draadje, scheeld misschien veel droom gedrag idd :wink:

:point_up_2:

Het staat in ieder geval in de regels, is dat vast genoeg? :wink:

3 likes

Archimede Outdoor Protect een optie? Sportief maar compact en ingetogen.

image

Wellicht met oranje wijzerplaat? :upside_down_face:

18 likes

… en een andere stalen band :wink:

1 like

Voila. Speciaal voor zestiger @Marco_T een fixoflex.

image

4 likes