HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Ja ja, ga maar weer lollig doen :face_with_raised_eyebrow::yum:

Dan maar weer een ā€œfliegertjeā€ met een Miyotaatje en een oranje secondenwijzerā€¦

Precies. Hartstikke saai. Laten we eens lekker out of the box doen met zijn allen. Een @HanDavinci stijltje. Gewoon, omdat het kan.

1 like

Stijltje vriend.

6 likes

Precies. Gewoon op kantoor in korte broek, met hoog op getrokken sokken, daaronder permanente sokken en op sportschoentjes. :sunglasses:

3 likes

Wat zijn die ā€œsportschoentjesā€ waaover jij spreekt? :thinking:

Tja een micro brand als Maen heeft natuurlijk hele andere kosten en opbouw qua prijs dan een merk als Laco. Een ETA kan bij Laco uiteraard ook naar dan zit de prijs meteen op Stowa niveau. Mij lijkt het beter om een horloge voor veel mensen bereikbaar te maken dan om snobistisch hoge prijzen te gaan rekenen en daarmee een grote groep uit te sluiten die dit niet wil of kan betalen. En hoe gaaf is het om een flieger te hebben van een van de merken die deze destijds ook maakten voor de luchtmacht. Stukje historie, mooi merk, hfle limited, solide kwaliteit en een zeer goede prijs!

2 likes

Ach, dan maar eens echt wild, kijken of Azimuth een Mr. Roboto forum edition voor ons wil maken.

imgrc0127235501

Mag niet, om dezelfde reden dat ik erachter ben gekomen dat mijn roze Crocs worden gezien als pantoffels door sommige mensen :roll_eyes:.

Ik had mijn chino even opgetrokken voor een hip fotootje. Maar ook dat moet ik stiekem doen, als zij het ziet heb ik die klapper weer achter in de nek liggen. Zij is niet zo dol op tattooā€™s :smile:

Oh en het zijn lage Nike SB Blazertjes, heerlijke dingen :couplekiss_man_man:

3 likes

qua prijs onhaalbaar. Vergeten maar.

Afgezien van het feit dat een spring drive een automaat is, dat gaat het niet worden. Seiko houdt dit uurwerk in huis & ook in in de duurdere HFLE jaren, komen we daar met het budget echt niet in de buurt. Denk nog niet voor enkel een lege kast :wink:

Wellicht dat zoā€™n Precisionist uurwerk van Bulova een realistische optie is. Zeer accuraat met een secondenwijzer die vloeiend beweegt. Een genot om naar te kijken

2 likes

Een 40-42mm bulova moonwatch zie ik wel zitten :stuck_out_tongue:.

2 likes

+1!

Geloof ik meteen, het gaat mij vooral om dat het geen hacking en handwinding heeft

Bijdeweg, v azimuth hebben we in 2010 n back in time gehad

https://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/a/f/afaffb223dac8c61b43eede32b9d27c9613b76d4.JPG

1 like

Goed voorstelā€¦

https://bitly.com/

Eh?

Sodeju wat een lastige woordzoeker.

Dat zijn fijne schoenen ja.
Deze staan al 3 jaar ongedragen in de kast omdat ik altijd op Air Force Oneā€™s loop :see_no_evil:

Uhmm wacht ā€¦ HFLE ā€¦ Stooowaaa :grin:

3 likes

Dat zijn geen Blazers, maar ik vergeef het je omdat je een goede smaak hebt.

Ik vind die Maen een goed idee. En een Bulova Moonwatch HFLE ook, maar daar zijn mijn eigen polsen te klein voor.

Zou Bulova zoiets willen doen?

3 likes