HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Haha, ook weer zo. Zal ik voor 2021 Archimede benaderen dan? Want dan is het budget weer hoger.

2 likes

We moeten nog stemmen hé. Ik geloof best dat jij bij mw. Ickler een mooie prijs kunt bedingen, ouwe playboy. Wel een Outdoor Protect, anders stem ik op de Stowa.

Hee, ik ben Candinkee, HF koning. En ik heb @HanDavinci aka Handinkee aan mijn zijde, HF paradijsvogel. Dus sla dat stemmen maar over. Dit wordt hem.

Uiteraard. We willen er geen krassen op. Hij moet net zo prachtig en fluweelzacht blijven als fraulein Ickler zelf.

5 likes

:joy: You won! En nu ga ik stoppen met dit topic te verzieken over de HFLE2019. Wel een rustgevende gedachte dat er volgend jaar tijdig twee voorstellen liggen :blush:

1 like

Nee joh… visualiseer er nog een Stowa bij joh. Hebben we tenminste wat te discusseren :wink:

Even een gevalletje ‘out of the box’. Wat als @Arie_Kabaalstra nu eens een reïssue van de Dumet Instrument 2 maakt als HFLE.

Doen we dat koffieroerstaafje oranje.

4 likes

Ik heb geen soepskills helaas. De initiatiefnemer daarentegen… :star_struck:

5 likes

Dat is zeker out of the box denken…


Goed idee. Zal toch wel een chinees fabriekje deze kast kunnen fabriceren en een miyotatje er in duwen

3 likes

Nutteloze dingen. Koffie drink je zwart!

1 like

Daarom stoppen we ze ook als secondewijzer in een horloge. Maar ehm… had je al koffie gehad vandaag? Ik kan zelfs hier mijn haar kammen in de reflectie van die advertentiefoto’s :joy:

1 like

Wie was bezig met de victorinox Inox? Lijkt me een goed idee

1 like

Is het sowieso niet iets voor @Arie_Kabaalstra om een voorstel hier neer te leggen?
Een gaaf model onder de 500 eypo, mag een nieuw model zijn.
En daar de prijs laag is allicht afwijkend qua constructie, dus geen gemondschilderde wijzerplaat met dubbel afgebraamde hoogcalorisch getrekvonkte wijzers, maar gewoon een wijzerplaat in opdracht van De Wijzerplatengigant en een wijzerset van De Wijzerkoning!
Maar wel een eigen design en een zelfgebouwde kast.
Heeft Jan gelijk 25k cashflow, en hopelijk een beetje marge.

9 likes

Ik heb contact opgenomen met Chip i.v.m. de Aevig Thor. Hij had meteen ook al een vet idee voor een modificatie: een fluted bezel. Ik zal eens achter photoshop kruipen morgen!

5 likes

Whaha, ik lazer hier van mijn Barcelona chair.

Kappen nou, ik moet ook mijn kopi luwak nog opdrinken :joy:

1 like

Net even opgezocht, die met de linnen dial. Winnaar. Wat een strak horloge.

1 like

Irish Yoga my friend

Maar au serieux, kunnen we @Arie_Kabaalstra niet eens lief aankijken voor een voorstel?

Voor hem idd “out of the box” maar waarom geen onderdelen van een ander maar wel volgens zijn design, en bv geen zelfgemaakte titaniumkast maar eentje volgens zijn ontwerp, elders gemaakt en door Jan afgewerkt?

3 likes

Ik ben voor.

4 likes

Ik! Ik wacht nog steeds op een mail terug, trouwens. Ik zal er vrijdag nog is achteraan gaan. Als ik er al aan denk word ik al helemaal enthousiast om het te regelen, hahahaha!

Dat is een serieus mooi horloge.
Hieronder even snel een photoshop met fluted bezel.

9 likes