HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Cool :slight_smile:

Maar niet zoals vorig jaar alles achter de schermen houden en dan op het einde de boodschap dat het niet kan.

Wat teasen, het forum involved houden,ā€¦ zou tof zijn :slight_smile:

Niet slecht bedoeld overigens, ik begrijp dat zoā€™n dingen tijd kunnen vragen.

2 likes

Mee eens! :smile:

Oh, nu MOET het niet meer snel :stuck_out_tongue:

Dat bedoel ik dus met snelle beslissingen forceren en niet het geduld opbrengen om te wachten op een solide uitwerking en een datum aanhouden die fictief is.

Ik snap jou ook hoor dat je door wilt pakken anders zijn we volgend jaar nog bezig. Daarom zou er m.i. ook iemand moeten komen die alles bij houdt en alle lijntjes in de hand heeft.

Voor mij MOET (zoals je graag in drukletters schrijft) het nog steeds nu hoor. Maar de verschuiving van de tijdslijn kan ook volgend jaar.

Omdat jij vaak het woord moet gebruikt, benadruk ik jouw woordkeuze ook nog even. Bedoel er verder niets mee hoor.

discussie over de discussieā€¦ . maar waar blijven die mooie voorstellen ??

'k moet nog even een ordertje de deur uit stampen. daarna ga ik Engineeren.

'k moet ook even de kosten in de gaten houdenā€¦ ik moet er tenslotte ook nog een boterham aan overhoudenā€¦ k heb geen andere inkomsten dan wat er uit mijn Aterlier komtā€¦

10 likes

ZĆ©Ć©r benieuwd, niemand klopt volgens mij een volledig NL mechanisch horlogeā€¦

Met 50 x 500 kan je vast ook al wel wat boterhammen overhouden, al lopen de werkuren vast snel op :slight_smile:

1 like

25k omzet, lekkorrrrrr! :wink:
Oh ja is het niet voordeliger, degelijker en qua onderdelen en onderhoud makkelijker ipv de STP een Miyota 9015 te kiezen?

Yep, mee eens Miyota for power!

1 like

PeLLikaan

9 likes

Zeker lekkor! Maareh, zullen we Jan eerst de kans geven om zijn batch van de Instrument 3 af te maken, voordat hij weer een limited gaat bouwen?

5 likes

Wat zou dit forum toch zijn zonder jouw steeds waardevolle en opbouwende bijdrages. Mooi hoe je met zo weinig woorden altijd de essentie van de discussie weet te raken, respect :+1:

Niet vergeten te lachen vandaag hƩ Jaap :heart_eyes:

2 likes

Inderdaadā€¦

1 like

Het is een uitzonderlijk talent, ik weet het, dank voor het compliment :innocent:!

Ik ben benieuwd naar de voorstellen, en ik snap je gepush voor een deadline over een paar weken, maar de regels en de tijdslijnen zijn bekend, zo ook alles om de HFLE heen. Dus als iedereen zich daaraan houdt, zou er iets moois op tafel moeten komen :+1:.

4 likes

En aangezien Utregs het enige accent boven de grote rivieren is met een ā€œzachte Gā€ betreft het hier ook nogeens een Harde L!

Jaā€¦ dat hadden we met de P1lot One ookā€¦ maar geen cent winstā€¦ en daar kan ik niet van levenā€¦

'k moet even kijken hoe of watā€¦ die Miyota 9015 bijvoorbeeldā€¦ waar koop ik ze in, en wat kosten ze me?
Danā€¦ Wijzerplaten?.. als er een Oplage van 50 stuks gemaakt moet gaan worden, dan is uitbesteden een goede optie. maar wat zijn de kosten daarvan?..

Dat moet ik voor mezelf wel eerst helder hebben, anders weet ik niet of ik het financieel aan kanā€¦

1 like

Jan misschien een P2lot2 ? Maar volgend jaar is een 750ā‚¬ jaar

Dit dus. :wink:

Precies, focus je op de I3. Dan kun je wellicht in 2019 een mooie limited maken in de 750 euro range. Meer mogelijkheid om daar iets op te verdienen.

2 likes