HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

2 likes

Gedaan, was toch al duidelijk dat die geweldige Squale het gaat winnen. Hoop dat we er een extra band bij kunnen bestellen, maar is iets voor later :smiley:

3 likes

Ik heb weer nieuwe pilletjes, ook wat nodig :rofl: 007-069-001

4 likes

Toch maar meedoen. Ik zie alleen nergens een poll?

Gezien :neutral_face:

6 likes

Om het allemaal lekker duidelijk te maken, gewoon diverse topics :rofl: :rofl:

3 likes
6 likes

Ook ik heb vandaag gestemt middels betaling op de Squale. Alleen nu geef ik niets om het nummer, dan hoef ik Jur geen pb te sturen toch? Of hoort dat ook bij de procedure? :innocent:

5 likes

Gestemd en betaald, dan lijkt het mij overbodig. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Maar bij de poll staat wel stemmen doe je per pb aan Jur, dus zou gewoon een pb sturen welk horloge en dat het nummer je niets uitmaakt.

4 likes

Heb ook alleen (Squale) gestemd, derhalve geen nr aan Jur doorgegeven.

5 likes

Zie de poll van Jur!

1 like

Is inderdaad niet nodig. Er staat alleen dat je je voorkeursnummer via pb moet doorgeven. Er staat niks over het doorgeven dat je geen voorkeur hebt.

3 likes

Is dat zo, dit staat er bij de poll van Jur: Dit is een indicatieve poll. Stemmen doe je per pb aan Jur.

3 likes

Dit staat in het verkiezingstopic:

Nergens wordt er iets geschreven over doorgeven dat je geen voorkeur hebt.

2 likes

Teveel pilletjes geslikt @fredpanarai1? :wink: :joy:

2 likes

Neem er voor de zekerheid nog maar 2 extra in, voor wat er nog komen gaat :rofl: :rofl:

3 likes

Als je geen voorkeur hebt, hoef je inderdaad geen pb te sturen.
Het stemmen (betalen) staat los van het voorkeursnummer.
Als je een nummer doorgeeft, check ik natuurlijk wel of er betaald is.

8 likes

+1 hier voor Squale. Graag nummer 81

5 likes

StemTopic al gevonden Paul ?

3 likes

Nee, gewoon geld overgemaakt :yum:

5 likes

Ahh das fijn … nummers noemen hoeft niet persé hier :laughing: Vandaar mijn opmerking. Leuk dat je erbij bent iig :sunglasses:

3 likes