Gestemd en betaald, dan lijkt het mij overbodig. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Maar bij de poll staat wel stemmen doe je per pb aan Jur, dus zou gewoon een pb sturen welk horloge en dat het nummer je niets uitmaakt.
Heb ook alleen (Squale) gestemd, derhalve geen nr aan Jur doorgegeven.
Zie de poll van Jur!
Is inderdaad niet nodig. Er staat alleen dat je je voorkeursnummer via pb moet doorgeven. Er staat niks over het doorgeven dat je geen voorkeur hebt.
Is dat zo, dit staat er bij de poll van Jur: Dit is een indicatieve poll. Stemmen doe je per pb aan Jur.
Dit staat in het verkiezingstopic:
Nergens wordt er iets geschreven over doorgeven dat je geen voorkeur hebt.
Neem er voor de zekerheid nog maar 2 extra in, voor wat er nog komen gaat
Als je geen voorkeur hebt, hoef je inderdaad geen pb te sturen.
Het stemmen (betalen) staat los van het voorkeursnummer.
Als je een nummer doorgeeft, check ik natuurlijk wel of er betaald is.
+1 hier voor Squale. Graag nummer 81
StemTopic al gevonden Paul ?
Nee, gewoon geld overgemaakt
Ahh das fijn … nummers noemen hoeft niet persé hier Vandaar mijn opmerking. Leuk dat je erbij bent iig
Voorkeursnummer moet via PB, dat had ik ook pas later in de gaten
Weet ik… Maar hoeveel er al gezegd hebben dat ze nummer 7 willen… En een beetje overbodige informatie is toch ook altijd wel prettig? Dan weet je toch net wat meer…
Ahh ik heb je door
Gestemd, gePB’t, betaald en nummer doorgegeven.
Nu nog wachten die van de twee schoonheden wint.
En dan misschien/hopelijk bijbetalen tot de 50% !
Dagje aan het klussen geweest. Daarmee de opening van het officiële stemtopic gemist.
Zojuist 75 piek overgemaakt, zal daarmee vast nog wel bij de eerste 150 zitten
PS. Nummer maakt me niet uit, zou graag wel beide banden erbij willen kopen. Maar dat komt tzt wel…
Ik gun het iedereen, heb je wel de poll ingevuld naast het geld wat je hebt overgemaakt? Zo ja, dan worden het 2 spannende weken
Ik gun niemand mijn nummer; ik wil , ik wil, ik wil!