Ff een rare vraag tussendoor…
Waarom “Dutch Watch Forum” en niet “Horlogeforum”??
Squale is een fantastisch ontwerp! Naast mijn BB58 en SD is nog een duiker helaas wat teveel, anders wist ik het wel!
Ff een rare vraag tussendoor…
Waarom “Dutch Watch Forum” en niet “Horlogeforum”??
Squale is een fantastisch ontwerp! Naast mijn BB58 en SD is nog een duiker helaas wat teveel, anders wist ik het wel!
Dit hebben wij gedaan om in 1 lijn met de fabrikant te blijven. En dat is in dit geval Engels.
Daarnaast hebben we gekozen om hfle 2024 op de dial te laten zetten om toch duidelijk te maken dat het om een Horlogeforum.nl LE gaat.
Vanmiddag gestemd en betaald.
Als de poll een beetje klopt zouden we na dag 1 (of de eerste middag/avond) nu al op 105 stemmen moeten zitten.
Heerlijk nieuws wat mij betreft
waar is de stem knop
Nog even voor het gemak van de mensen die nog niet gestemd hebben.
Edit: krijg meerdere vragen over of er nog exemplaren beschikbaar zijn.
Volgens de poll zouden we nu aan de laatste tientallen zitten (nog beschikbaar, dus). Maar deze poll is slechts indicatief (merkte Jur ook al op). Duidelijk is dat ze hard gaan. Dus, als je de Squale HFLE2024 gaaf vindt, stem dan z.s.m.!
Dan zien we je hopelijk binnenkort in de Squalekroeg!
Na het stemmen eindelijk verlost van de FOMO, heerlijk door geslapen
Zijn de vergunningen voor uitbreiding van de Squale kroeg al aangevraagd??
In viervoud ingediend bij de gemeente, inmiddels.
Toch wel het blauwe formulier gebruikt hoop ik
Extra krukken met dank aan @Wes181!
Dit is de poll waar je wel of niet stemt. Het mag, maar hoeft niet.
Wil je stemmen en daadwerkelijk kopen, dan moet je een betaling doen. Dit geldt dan als betalende stem!
Succes!
Jur heeft overigens wel gezegd dat de cijfers in de pol overeenkomen met de stemmen die daadwerkelijk binnen zijn gekomen.
Het lijkt er dus op dat er nu al zo’n 115 stemmen voor de Squale binnen zijn (en dus nog ongeveer 34 over).
Dus inderdaad:
Ik kan zeggen dat het mijn persoonlijke verwachtingen heeft overtroffen. Dank voor jullie stemmen, steun en enthousiastme!
Is het eigenlijk wie het eerst bij 150 is? Is volgens mij niet eerder nodig geweest om te vragen. Complimenten
Het meest logische zou zijn om het stemmen publiekelijk te stoppen op het moment dat de 150e stem op een voorstel heeft plaatsgevonden. Of als je meer stemmen toelaat, dan ook een hogere oplage toelaat
. Maar dat kan theoretisch niet, want dan ontneem je het andere voorstel de kans om nog stemmen te krijgen.
Kort gezegd, eigenlijk weten we het niet! Jur zal het antwoord wel hebben.
Nou zit nog wel een extra voorwaarde aan hoor, zit je bij de eerste 150 en koop je hem, moet je ook nog even een maraton lopen (heel klein doordenkertje)
In dat geval… Doe mij een refund van € 25,-… [spoiler]https://www.youtube.com/watch?v=rGN3lqynm7U[/spoiler]
Wil al jaartje of langer, een Squale, laat dit dan maar mijn eerste worden!
Wordt dan gelijk een mooi begin en niet te vergeten, komt ook nog een feest aan he. Ga maar alvast sparen voor de volgende
Hopelijk m’n eerste Squale, jammer dat de stemming net op een reisdag was . Nu maar afwachten…
Als je betaald hebt zit je al goed, en je kunt nog steeds stemmen hoor. Wel even naar de poll topic gaan natuurlijk.