TagEd
16 oktober 2023 om 08:34
1567
Nog even voor het gemak van de mensen die nog niet gestemd hebben.
Eindelijk is het zover! De verkiezing van de HorlogeForum Limited Edition 2024, ook wel de HFLE 2024. We hebben voorstellen ontvangen van Dufeau en Squale die onderaan verder uiteen worden gezet.
De procedure:
De nummers!
Sommige leden zijn gehecht aan een bepaald nummer HFLE. Daar hebben wij oog voor en een nummer kiezen is mogelijk. De volgorde van stemming bepaalt of het nummer aan jou wordt toegekend. Dat doe je door het nummer van je voorkeur in een PB naar Jur te sturen.
Zet in je onde…
Edit: krijg meerdere vragen over of er nog exemplaren beschikbaar zijn.
Volgens de poll zouden we nu aan de laatste tientallen zitten (nog beschikbaar, dus). Maar deze poll is slechts indicatief (merkte Jur ook al op). Duidelijk is dat ze hard gaan. Dus, als je de Squale HFLE2024 gaaf vindt, stem dan z.s.m.!
Dan zien we je hopelijk binnenkort in de Squalekroeg!
5 likes
Na het stemmen eindelijk verlost van de FOMO, heerlijk door geslapen
7 likes
Zijn de vergunningen voor uitbreiding van de Squale kroeg al aangevraagd??
7 likes
TagEd
16 oktober 2023 om 08:42
1570
In viervoud ingediend bij de gemeente, inmiddels.
6 likes
Plees
16 oktober 2023 om 08:46
1571
Toch wel het blauwe formulier gebruikt hoop ik
4 likes
Extra krukken met dank aan @Wes181 !
WatchWhisMe:
waar is de stem knop
Dit is de poll waar je wel of niet stemt. Het mag, maar hoeft niet.
Dit is een indicatieve poll. Stemmen doe je door overmaken van het bedrag aan Baseman en je voorkeursnummer per pb aan Jur.
poll
Wil je stemmen en daadwerkelijk kopen, dan moet je een betaling doen. Dit geldt dan als betalende stem!
Hoe stemmen?
Je stemt door 10% van het aankoopbedrag over te maken. Dat is de enige stem die geldt!
Het bedrag van het stemgeld is ongeveer 10% van het aankoopbedrag.
Bij de Dufeau is dat eur 50, bij de Squale is dat eur 75
(Beide voorstellen vragen om bij uitverkiezing, 50% van het aankoopbedrag over te maken. Dat regelen zij verder met jullie).
Administratief is dat bedrag voor ons erg handig en de bedragen passen ook goed bij de prijs van de voorstellen.
Je stemt dus door €50 óf €75 over te maken op rekening:
NL06 KNAB 0618 2836 17 tnv J.S. Konst (het nummer is splinternieuw en sommige apps geven aan dat het nummer niet bestaat. Gewoon overmaken. Je kan door de foutmelding heen. Zal na een nacht (computerrun) wel over zijn.
Succes!
7 likes
Archer
16 oktober 2023 om 09:18
1573
TAG Heuer fanboy & Squale groupie, met een zwak voor Seiko:
Volgens de poll zouden we nu aan de laatste tientallen zitten (nog beschikbaar, dus). Maar deze poll is slechts indicatief (merkte Jur ook al op).
Jur heeft overigens wel gezegd dat de cijfers in de pol overeenkomen met de stemmen die daadwerkelijk binnen zijn gekomen.
Het lijkt er dus op dat er nu al zo’n 115 stemmen voor de Squale binnen zijn (en dus nog ongeveer 34 over).
Dus inderdaad:
TAG Heuer fanboy & Squale groupie, met een zwak voor Seiko:
als je de Squale HFLE2024 gaaf vindt, stem dan z.s.m.!
Ik kan zeggen dat het mijn persoonlijke verwachtingen heeft overtroffen. Dank voor jullie stemmen, steun en enthousiastme!
10 likes
Is het eigenlijk wie het eerst bij 150 is? Is volgens mij niet eerder nodig geweest om te vragen. Complimenten
4 likes
Het meest logische zou zijn om het stemmen publiekelijk te stoppen op het moment dat de 150e stem op een voorstel heeft plaatsgevonden. Of als je meer stemmen toelaat, dan ook een hogere oplage toelaat . Maar dat kan theoretisch niet, want dan ontneem je het andere voorstel de kans om nog stemmen te krijgen.
Kort gezegd, eigenlijk weten we het niet! Jur zal het antwoord wel hebben.
3 likes
Nou zit nog wel een extra voorwaarde aan hoor, zit je bij de eerste 150 en koop je hem, moet je ook nog even een maraton lopen (heel klein doordenkertje)
2 likes
In dat geval… Doe mij een refund van € 25,-… [spoiler]https://www.youtube.com/watch?v=rGN3lqynm7U[/spoiler]
3 likes
Mauroo
16 oktober 2023 om 14:54
1578
Wil al jaartje of langer, een Squale, laat dit dan maar mijn eerste worden!
6 likes
Wordt dan gelijk een mooi begin en niet te vergeten, komt ook nog een feest aan he. Ga maar alvast sparen voor de volgende
4 likes
RonJ
16 oktober 2023 om 15:11
1580
Hopelijk m’n eerste Squale, jammer dat de stemming net op een reisdag was . Nu maar afwachten…
5 likes
Als je betaald hebt zit je al goed, en je kunt nog steeds stemmen hoor. Wel even naar de poll topic gaan natuurlijk.
3 likes
RonJ
16 oktober 2023 om 15:23
1582
Betaling al snel i.o. gemaakt en natuurlijk de poll gedaan.
5 likes
Brodie
16 oktober 2023 om 16:54
1583
Het is vreemd dat ik nergens de horloges zie. En ik ga niet langer dan 2 minuten scrollen. Hint.
4 likes