Als de poll nog klopt zitten we op de 130 stemmen. In dat geval nog 19 plekjes over
Iedereen die nog twijfelt: ga ervoor dan maken we het samen de eerste HFLE die de max van 150 aantikt
Als de poll nog klopt zitten we op de 130 stemmen. In dat geval nog 19 plekjes over
Iedereen die nog twijfelt: ga ervoor dan maken we het samen de eerste HFLE die de max van 150 aantikt
Grappig, ik heb dezelfde voorstelling! Positief bedoeld he Ferry
Kan ik nog aanmelden en geld overmaken?
Zeker! Hieronder instructies van @MjS waarvoor dank!
Vergeet ook de poll niet in te vullen als je hebt aangemeld: Ik heb gestemd op….. (poll)
Ben het met je eens, de regelementen zouden even aangepast moeten worden om dit te kortsluiten.
Kijk dat bedoel ik nou, geef je een feestje met BN’ers en vraag je geen foto’s of filmpjes te maken. Is er toch weer 1 bij die je op het net dondert. Daar gaat mijn anonimiteit, maar goed baard, snor en haar eraf en niemand die mij meer herkend
P.s
Feestje was in maart, toen rookte ik nog
Nou Ferry, zo anoniem ben je niet. Zelfs toen ik zei dat ik alleen maar op mijn smartphone een sfeerimpressie aan het maken was voor mijn vrienden, vroeg je me om je even dansend op beeld te zetten. En toen kende ik je niet eens en dacht ik dat ik je tot de dag van vandaag nog nooit in den levende lijve had ontmoet.
Niets is dus minder waar!
Edit: ik hoop dat jouw danspartner Assie betreft. Maar gelukkig mag je anders zelf uitleggen waarom deze dame en jij zo op elkaar zijn afgestemd, qua kleding.
Ja hehe, je vroeg om een sfeerimpressie van een feest voor intimi en ik zei nog zo. Niet op het net gooien!!!
Die dame was een toevallige passant, nee ik heb echt een betere smaak. Assie is nog steeds fotomodel TOEVALLIG!!!
Mooie vent!
Ik mis die met de lume(n)…
Nu je het zegt ja! Dat is juist een van de mooiste
134
En nog steeds. Nog een stuk of 15 over als de poll klopt
Nou, lieve mensen! Jullie lezen het, er zijn nog zat nummers over!
Dus als jullie nog kans willen maken op je voorkeursnummer, de kans is nog weldegelijk aanwezig dat je jouw nummertje trekt!!
Moet je natuurlijk wel even stemmen via pb en een betaling doen!
Ik zeg doen!
Toi toi toi!
Ennn die klopt dus niet.
Die 150 lijkt dus veel verder weg dan gedacht maar zoals @Kleine_gup_in_grote_oceaan al zegt betekent dit wel dat er nog nummers/horloge beschikbaar zijn, wat weer mooi is