Dat klopt natuurlijk gewoon.
I’m in love (kwijl kwijl)
Van mij mag die stemronde morgen nog plaatsvinden.
Ik ben zelf onderweg naar vakantie dus zal de komende weken misschien wat minder reageren op vragen maar bij collega’s @Kleine_gup_in_grote_oceaan, @TagEd , @royke74 en @MotoSkooly zijn jullie natuurlijk in goede handen
Ik twijfel nog over het horloge(erg hè), maar jullie zijn top, goed gedaan .
Dat geldt uiteraard ook voor het andere voorstel, wat een topklus.
Bedankt PaulRush, wordt gewaardeerd.
Fijne vakantie!
Wilde deze nog even delen voor een extra goed beeld van hoe de 1545 er op de pols uit kan zien
Erg mooi vind ik zelf.
De ijsblauwe sunburst dial en extra AR coating moet je er zelf even bijdenken
Thanks Reinier!
Goedemiddag allen,
Nou, het is 1 september en wat is nu de volgende stap?
De volgende stap is om vóór 1 oktober een finaal voorstel met dito titel te posten.
Wij hebben dit reeds op 9 augustus gedaan en zitten nu in de afwachtende fase tot 30 september.
Nadat alle finale voorstellen zijn ingediend, zal door Jur na 1 oktober, maar uiterlijk 15 oktober, de stemronde worden geopend. Deze stemronde is dan tot en met 31 oktober opengesteld.
Uiterlijk 1 november wordt de stemronde gesloten en de uitslag bekend gemaakt.
Wij hopen dat jullie samen met ons het geduld kunnen opbrengen tot deze datum.
Groetjes,
Team Squale HFLE 24
Nog een volle maan(d) wachten
Goed nieuws!
Ik las dat, straks als we gaan stemmen, we ook een aanbetaling op het horloge moeten doen en als het horloge waar je op gestemd hebt het niet haalt, je dat weer terug krijgt.
Is er ook bekend hoe groot de aanbetaling gaat zijn?
Ik had eigenlijk ook begrepen dat we nu al aan het stemmen toe waren. Of misschien wel gehoopt.
Dat trek ik niet hoor nog langer wachten
Ik weet het @Plees,
Aan ons zal het niet liggen! Ons finale voorstel ligt er al en wij zijn klaar voor de volgende fase.
Met andere woorden, we lopen een maand vooruit op het schema .
Dit bedrag wordt inderdaad onverwijld teruggeboekt.
In het verleden was het zo dat de aanbetaling 50% van het totaalbedrag is, minus het stemgeld van 100 euro. Wij gaan er gemakshalve vanuit dat dat dit jaar ook zo zal zijn. Maar wij hebben hierover nog niks vernomen vanuit het Forum.
Sorry man, ziet er naar uit dat we allemaal slachtoffer zijn .
Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar zeggen.
Staat dit draadje dan i de juiste categorie?
Zeker, het staan in de categorie ‘Algemeen’, zoals vermeld in de voorwaarden.
Daar hebben wij uiteraard naar gekeken voordat we hem plaatsten.
In ieder geval bedankt voor jouw oplettendheid!
Ik kan niet wachten
En wij met jou
Gekke vraag misschien en misschien snap ik het niet goed dus alvast excuses, maar als iedereen zo enthousiast is en je krijgt Squale mee wat weerhoudt je ervan om het toch niet al te laten produceren?
Als ik kijk naar de omschrijving van de regels waar gezegd wordt dat de kostprijs om en nabij 500 EUR moet ligeen is dit natuurlijk een vage regel waar het andere voorstel dichter bij in de buurt komt dan dit voorstel. Is natuurlijk ook de vraag of het toegelaten gaat worden als voorstel (ik hoop van harte van wel)
Hi Kiriumblue,
Bedankt voor je vraag en deze is nog niet gesteld.
Het antwoord is eigenlijk heel simpel. Het gaat om een Horlogeforum LE. Wij kunnen deze niet zomaar laten produceren, zonder de reglementen van het forum te overtreden.
Wij hebben namelijk een wijzerplaat gekozen dat enkel voor het Horlogeforum kan en mag worden gebruikt. Deze kan en mag dus niet zomaar op de markt worden gebracht. Het wordt dus een limited speciaal voor ons Horlogeforum.
Wat betreft de toelating op basis van onze prijs, hoeven jullie je geen zorgen te maken. Dit is reeds besproken en goedgekeurd voor de toelating van het voorstel.
Wellicht is het mogelijk om het stemmen naar voren te trekken indien de andere inzender al een finaal voorstel en essamblage klaar product heeft liggen.