NEEEEEE, nog even een foto van dit geweldige horloge
Trouwens nog maar 3 pilletjes over voor het einde
Moet het topic toch een beetje wakker houden. En ik keek inderdaad naar de klok. Moest wel ver terug scrollen, kan iemand die klok niet even weer plaatsen misschien
Zo is het!
Hoe gaat het eigenlijk met de voorverkoop van gekleurde bandjes?
Is ome Ali al een rijk man ā¦
Solly!
Eigenlijk staat alles wel erop
FF dimmen he, of wil je buiten de boot vallen
Nee, nee, neeā¦ik zal dan nummer 007 opgeven.
Goed zo, ff weten wat je plaats is
Check!
Vandaag weer een oranje binnengekregen, die mooi past en goed zal staan op mān HFLE 1545, straks!
Ik heb er nog maar 2 he, dus als jij te vroeg bent met je klok moet je mij echt opvangen
Hahaha, komt goed hoor! We hebben hier wel een
Over!
Zo dames en heren, het zo morgen zomaar eens zover kunnen zijn
Het zou zo maar eens mogelijk kunnen zijn, maar het kan natuurlijk ook 2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14- of 15 oktober zijn .
Maar we vertrouwen natuurlijk op onze hoogheid dhr. KGIGO met zijn voorzienigheid geest . En natuurlijk wanneer onze beheerder Jur het touwtje laat vieren
Nou, nou nou, wat een eer, maar deze KGIGO komt net om de hoek kijken hoor. Maar ben wel optimistisch, met het risico teleurgesteld te worden⦠14 keer op rij .
Weledelgestreelde heer @Archer pakt het achteraf gezien wellicht toch slimmer aan. Voorbereid op teleurstelling, wat alleen maar kan meevallen.
Die klok hierboven is toch gewoon een countdown naar een nieuwe timer? Of gaat deze keer echt iets gebeuren
Wellicht wel, tenzij morgen ineens een nieuw topic is geopend, met alle info over de komende stemronde.
Logisch toch, hij is veeeeel langer lid dan jij. Dus wel zo slim om voor de max te gaan, jij gaat voor het minimale. Tja dan loop je het risico dat je straks 500 pbās krijgt waar de stemronde blijft
Maar zal je sparen hoor, dus dat worden dan 499 pbās