HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

image

3 likes

Ben ik nou de enige die echt geen snars meer begrijpt van het verloop van de stemprocedure?

Ergens vandaag 15.10.2023 gaat er een topic met stembus open voor een paar uur / dag / week?

Leuk hoor maar vaagheid troef :thinking:. Van de vorige HFLE waaraan ik meedeed kan ik me heel veel gedoe en gezeur herinneren maar nou net niet over de inzendingen en het stemgebeuren op zich…

Het stemtopic wordt door Jur geopend, dat hebben wij niet in de hand. In het topic met de reglementen en de voorwaarden staat het volgende

4 likes

Vandaag opent het verkiezing topic hoor. We zijn nog wat zaken aan het checken (de betalingen naar Baseman bijvoorbeeld) maar ook de tekst, de waterdichtheid van de procedure.
Ergens vanmiddag gaat het topic de lucht in.
In de regels staat de procedure en van wanneer tot wanneer het stemtopic actief is (15/10 tot 1/11).
Als ik een exacte tijd heb, tel ik wel even af. Dan hoef je niet de hele dag op het forum te kijken….

18 likes

Maakt niet uit, sommigen zijn zo hyper… :smirk:

3 likes

:joy: :joy: :joy:

1 like

Ja ik :rofl:

3 likes

Of last van FOMO

3 likes

Hier kun je je voorkeurs nummer doorgeven :

:rofl::rofl::rofl:

Ik niet hoor, ben gewoon de rust zelfve. :muscle: :facepunch: :+1: :rofl:
Er zijn zelfs mensen die de hele nacht opblijven, nou bel gelijk maar de GGD voor die mensen. Zijn echt van het padje af. :laughing:

3 likes

Was 007 nog beschikbaar?

4 likes

Volgens mij zitten nu de vrouwen erbij en wil iedereen nummer 69 dus goede kans, zelfs @SpringDrive wil nu 69 zal ze vrouw wel bepaald hebben :rofl:

5 likes

Zie post 113 op 9 augustus! 69 was al gereserveerd!

2 likes

Ga je het dan door het land schreeuwen, anders moet ik toch op mijn scherm af en toe kijken :wink:. O ja, ik kan niet verder tellen dan 10, hou daar a.u.b rekening mee :grin:

2 likes

:rofl: :rofl:

Nee nee. Voor mij nog steeds het bijbelse 7.

3 likes

Michael toen was je aan het voorsorteren dus die vlieger gaat niet op, wordt dus achter in de rij aansluiten :rofl: :rofl:

2 likes

Is ze even boodschappen aan het doen :rofl: :rofl:

4 likes

Tja…iemand moet online blijven, toch?

4 likes

:point_up::rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

14433306-frustré-jeune-homme-d-affaires-en-attente-pour-la-fin-de-la-journée-de-travail

4 likes