De vorige “Pook” zoiets van 34 of 35, meer niet dus van die andere weet ik het niet. Volgens mij liep de Pelikaan ook niet zo hard als deze, maar dat weten anderen wel weer.
Net nog even de voorwaarden gelezen, maar ik kan niets vinden in het geval het maximale aantal wordt bereikt voor de einde van de stemronde.
Dat kan kloppen!
Het enige dat bekend is, is dat de stemronde ±14 dagen duurt. Het stoppen bij 150 stemmen voor de 1 of de ander en eerder dan de opgegeven stemperiode, kan in principe ook niet. Daarmee verhinder je dat de runner up nog stemmen krijgt.
Daar zijn we geloof ik ook nog nooit aanbeland
We zijn goed onderweg…als de poll nog steeds correct is zitten we op 129
Logischerwijs zou het dan stoppen. Lijkt mij geen rare toevoeging. Eerste voorstel dat 150 stemmen haalt wint, bij het niet behalen loopt de tijd door tot de deadline en wordt er gekeken naar de meeste stemmen.
- het is duidelijk dat dit voorstel populairder is, gegeven de hoeveel reacties en inschrijvingen tot op heden
- als je laat doorlopen tot het eind moet je alleen maar meer geld terug gaan boeken
- en wat doe je als het andere voorstel onverhoopt ook de 150 aantikt? Ga je dan loten? Of houd je dan de volgorde van stemmen aan, net zoals bij de nummers?
Ik gun het ‘t andere voorstel ook hoor, maar laten we eerlijk zijn: de Squale is verreweg het populairst en niet zo’n klein beetje ook.
Precies dat!
Ben benieuwd
We verwachten wel iets meer mensen. Maar idd, that’s the idea!
Nu moeten er nog wel even wat Squale HFLEetjes extra verkocht worden. Want we hebben zin in dat feest!
Als de poll nog klopt zitten we op de 130 stemmen. In dat geval nog 19 plekjes over
Iedereen die nog twijfelt: ga ervoor dan maken we het samen de eerste HFLE die de max van 150 aantikt
Grappig, ik heb dezelfde voorstelling! Positief bedoeld he Ferry
Kan ik nog aanmelden en geld overmaken?
Zeker! Hieronder instructies van @MjS waarvoor dank!
Vergeet ook de poll niet in te vullen als je hebt aangemeld: Ik heb gestemd op….. (poll)
Ben het met je eens, de regelementen zouden even aangepast moeten worden om dit te kortsluiten.
Kijk dat bedoel ik nou, geef je een feestje met BN’ers en vraag je geen foto’s of filmpjes te maken. Is er toch weer 1 bij die je op het net dondert. Daar gaat mijn anonimiteit, maar goed baard, snor en haar eraf en niemand die mij meer herkend
P.s
Feestje was in maart, toen rookte ik nog
Nou Ferry, zo anoniem ben je niet. Zelfs toen ik zei dat ik alleen maar op mijn smartphone een sfeerimpressie aan het maken was voor mijn vrienden, vroeg je me om je even dansend op beeld te zetten. En toen kende ik je niet eens en dacht ik dat ik je tot de dag van vandaag nog nooit in den levende lijve had ontmoet.
Niets is dus minder waar!
Edit: ik hoop dat jouw danspartner Assie betreft. Maar gelukkig mag je anders zelf uitleggen waarom deze dame en jij zo op elkaar zijn afgestemd, qua kleding.
Ja hehe, je vroeg om een sfeerimpressie van een feest voor intimi en ik zei nog zo. Niet op het net gooien!!!
Die dame was een toevallige passant, nee ik heb echt een betere smaak. Assie is nog steeds fotomodel TOEVALLIG!!!