HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Kan niet het bijna niet afwachten tot ik m’n HFLE 2024 Squale voor m’n nieuwe lens krijg😀.

14 likes

Objectief hè @HansT :joy:
Maar ik snap het volkomen :ok_hand:

3 likes

Klopt, lens is de volkstaal voor objectief😀.

3 likes

En die zitten weer in het objectief. Maar idd volkstaal. Heb ooit eens een Nikon gehad dus er is nog wel wat blijven hangen.

4 likes

Prachtig exemplaar!

Kom op! Ik zeg doen. Nog paar nachtjes slapen tot de uitslag. Hopelijk is de doelstelling gehaald!!?

Let’s Go!

4 likes

Tja daar fotografeer je dan met je telefoon, komt Hans met zijn Canon aan :+1:. Maar wacht maar af, Assie is in staat om de mooiste foto’s te maken met mijn antieke Samsung s10 :ok_hand:. Nog tips voor haar Hans hoe ze de camera van de S10 moet instellen? Het kan altijd beter he, nou ja bij deze Squale kan het gewoon niet mis gaan toch :wink:

1 like

Heb op het andere voorstel gestemd

4 likes

Hoe durf je, niet stemmen op de mooiste en dat hier te melden. Het zou verboden moeten worden :wink:

4 likes

Zou nooit tegen Squale kunnen stemmen. Een van mijn favorieten merken. Helaas andere prioriteiten momenteel, anders was ik erbij geweest!

3 likes

Het is je vergeven, maakte maar een grapje :innocent:. Misschien komt ie ooit als fiffer, je weet maar nooit :smiley:

1 like

Van Samsung heb ik geen verstand, maar ik zou Assie in ieder geval adviseren om over dwars te fotograferen, dat doe ik met m’n iPhone ook altijd.

Dat denk ik ook Ferry, het is een fotogenieke tijdmeter!

4 likes

Wie weet. Ik ben overigens meer fan van de 1521

2 likes

Heb ik ook :wink:, maar heel gek ze geven beide de tijd aan. Zit alleen bij die van mij een krasje op de bezel :cry:

1 like

@fredpanarai1, waarom niet eenzelfde gebaar van de afbeelding van de “finale” Dufeau presentatie ? Just for those who want thát one …

1 like

Ja hoor, ga ik gewoon doen voor de liefhebbers van de Dufeau. Plaats nog wel even in dat topic de foto, maar kan er niets aan doen de Squale is het voor mij. Vandaar hier mijn inbreng, ook hier nog maar ff een foto van die mooie Squale :wink:

3 likes

Kijk even in dat topic, toch sportief van mij of niet soms? :smiley:

2 likes

Two More Days Left GIFs | Tenor

Nog twee dagen mensen, en dan is de mogelijkheid om te stemmen voorbij.
Dus voor wie dat nog (steeds :open_mouth:) niet gedaan heeft. Stem nog even op de Squale HFLE2024! Wij, #TeamSqualeHFLE2024, hebben ons uiterste best gedaan om er een uniek exemplaar van te maken. Dus sla nú je slag! Hieronder lees je hoe je dit precies doet.

5 likes

Nog maar 2 dagen stress, dan hoef ik geen pilletjes meer in te nemen.
O wacht, het tellen duurt ook nog een dag, nou ja dan 3 dagen stress.

Even voor HF leden die dit HFLE 2024 vergeten zijn en al inkopen doen voor de feestdagen. Deze Squale (welke natuurlijk gaat winnen) zou je ook middels een eigengemaakte cadeaubon onder de kerstboom kunnen leggen natuurlijk. Wat een verrassing zou dat zijn zeg. En ik weet dat de Sint dit jaar ook niet gierig is :smiley:.

En natuurlijk zijn er zat HF leden die een eindejaarsuitkering of een bonus krijgen, nou dan is deze Squale praktisch voor niets. Krijg je dat nu niet, kijk je werkgever lief aan en vraag een voorschot op je vakantiegeld. Allemaal gratis tips van mij, normaal kosten die natuurlijk aardig wat geld :grin:.
Ach en natuurlijk weten sommigen niet hoe die eruit ziet:

En je krijgt er ook nog eens een officieel certificaat bij geheel op naam, nummer en datum. Oeps, zie dat er nog maar een paar zijn.
Hurry up, hurry up anders pis je straks naast de pot :+1:

Edit: “The quantity is limited and these models will never be available again after they are sold out”

4 likes

Ik ben dus even afwezig geweest en was het eigenlijk vergeten.
Zojuist alsnog de betaling gedaan. En maar hopen dat we niet al op de 150 zitten zodat ik naast de pot pis.

Voorkeur voor nummer 125 naar Jur gestuurd.

12 = maand december
5 = dag december

Deze datum is mijn cleandatum, een paar dagen voordat ik in 2015 de kliniek in ging.
Zou tof zijn als dit nummer straks beschikbaar is. Zo niet, dan geen voorkeur.

20 likes

Welkom terug Weppert! Ouwe Gabber van me :grin:!

3 likes