Ik denk de combinatie van beiden. Door de bruin en champagne tinten oogt het horloge wat klassieker/chiquer. Door de opmaak met een donkere buitenring en lichte binnenkant met een small seconde die de cirkel onderbreekt krijgt het horloge een heel andere smoel dan het oorspronkelijke model. Daarbij lijkt het dus een ander horloge maar wordt wel de oorspronkelijke kastvorm behouden. Ben zelf niet echt van de dressers maar vindt dit wel echt een mooie variant op het bestaande model. Wellicht ook mooi in donkergroen…
Ah helder! Ja het geeft wel echt een heel andere smoel inderdaad!
Maarja het zal altijd een smaak dingetje blijven denk ik haha, de één wil een rustigere dial terwijl een ander weer juist iets drukkers wil.
Denk dat het wel goed is om in de toekomst sowieso zoiets toe te voegen aan de Ambassador reeks!
Ja ik ben er ook positief door verrast, helemaal door Gemini. Die werkt toch wel goed in dit geval, meestal voegen ze er bij mij altijd allemaal meuk aan toe die je niet wil.
Qua stenen heb ik vanaf dag 1 dat ik met Brunmontagne begon altijd geroepen dat ik een Lapis wijzerplaat wou en dat is in 2022 concreet geworden met het project voor WUS. Volgens mij waren die platen er vroegah al toch bij de grotere merken? Qua dikte doet het iig niets af aan de dikte van de kast. Er is ruimte genoeg om het er in kwijt te kunnen
.
Ik ga mijn best doen qua prijs! Uiteraard zal dat samenhangen met waar we hier met z’n allen op uit gaan komen! Maar leuk iig! Bedankt!
Wanneer komt de poll @Brunmontagne en neem je dan ook de onyx mee? Dat is naast de meteoriet nog steeds mijn favoriet ![]()
![]()
Ik heb het idee dat deze iets te monochroom is qua afleesbaarheid, los van een evt. gekleurde secondenwijzer…
Laten we hem inderdaad maar concreet maken, thanks voor de reminder!
Iedereen die nog ideeën heeft, kom maar door! Ik open zaterdag de poll en sluit hem dan komende woensdag. Dan zijn we ook al (best vlot) een heel eind op weg! Ik weet nog niet precies welke opties er bij de poll komen, dat hangt van de komende dagen af
.
We gaan bij de volgende fase praten over de wijzers en dan komen we vast en zeker tot een mooie oplossing
. Ik snap je punt wel overigens.
Rosegoudkleurige Ambassador met rosegouden wijzers en hourmarkers en een Onyx wijzerplaat! ![]()
Maar dat wordt een one-off dan gok ik ![]()
Haha dat kan ik je wel met zekerheid zeggen
. Valt te regelen uiteraard haha!
Oef ik heb geen idee. Ik kijk eerlijk gezegd niet naar wat de rest doet. Maar als zij destijds de trend weer nieuw leven hebben ingeroepen dan kudo’s voor hun natuurlijk. Ik merk dat mensen er erg goed op gaan en vind het zelf ook wel erg mooi! ![]()
Klopt ook, maar wij houden in het design altjid wel rekening met dergelijke zaken dus dat is gelukkig geen probleem. Ik denk dat als je het tot op de 0,1mm krap maakt je wel een uitdaging hebt!
@solo kwam gisteren nog met een goede voorzet die ik zelf hier maar even plaats. Ik las al wat over de leesbaarheid van bv een meteoriet plaat. Ik weet dat we na keuze wijzerplaat pas over de wijzers gaan praten maaaaaar, dit is wellicht wel even handig om alvast te delen! Ik vind het zelf stiekem erg mooi!
Ik draag een mooie dresser niet per se voor de fantastische afleesbaarheid, maar de versie met (ge)blauw(d)e wijzers is een fantastisch aangezicht als je het mij vraagt! Zwarte/blauwe uurmarkeringen zijn dan weer wat te sportief voor zo’n elegant model denk ik.
De mooiste tot nu toe(variant zonder de 12). Heb niet alles gelezen, maar wat is het formaat?
38mm diameter met 9,8mm dikte
Bedankt. Gaat dat niet heel groot dragen?
Ik ook. Zou je nog eentje kunnen maken? Met zilverkleurige indexen en wijzers, maar iets donkerder meteoriet?
Zoals ik met de connector al eens gedaan had?
Ik vind het misschien wat sportief, maar ook weer heerlijk eigenzinnig ![]()
Ben ook benieuwd hoe het eruit zou zien met een iets meer donkere grijs tint voor de wijzers en indices. In het blauw ziet het er in ieder geval ook tof uit
Kan ik me wel in vinden inderdaad! Ik kijk eigenlijk überhaupt amper op mijn horloge hoe laat het is haha. Ik denk dat die blauwe indexen weer prachtig zullen staan bij zo’n dial in de Connector!
Leuk om te horen! Bedankt!
Thanks! ![]()
Groot? Dat lijkt me niet.
Ter indicatie: mijn polsmaat is 15,5cm haha.
Ah ja wil je die nog eens doorsturen naar me? Dan gooi ik hem op het forum!
Haha dat sowieso en daar ben ik gek op!
Tot nu toe 56 gebruikers in dit topic ![]()
Is er een reden dat de HF elite hier nog niet heeft gepost, of durven ze hun mening niet te geven?
Daar spreek je mee, wat kan ik voor je doen?
Nee gekheid, wie bedoel je dan ![]()