HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 5: De band. Update bij post 449

Laten we overigens niet vergeten dat ik er bij de Ambassador al voor heb gekozen om de kleine secondewijzer al in dezelfde stijl te maken als de ‘grotere’ wijzers! Ik persoonlijk vind dat al veel mooier dan wat AI steeds als wijzer toont.

5 likes

Heerlijk hoe smaken kunnen verschillen! Ik krijg er helemaal vlekken van haha

3 likes

Ja ik snap het zeker!

Hahaha jup! @Cav geeft ook niet voor niets al aan dat zijn smaak niet mainstream is. Ik neem oranje gewoon mee in de stemming, net als rood, zilver en goud. Uiteindelijk bepalen we samen wel wat het wordt! :slight_smile:

2 likes

En meeste stemmen gelden😀

1 like

Haha precies! Daarom vind ik een project als dit ook zo leuk om te kunnen doen! :slight_smile:

1 like

Moest aan een eerdere ‘feedbackronde’ denken :wink:Maakt het (voor mij) echt mooier af die integraliteit vd wijzers

2 likes

Held!

Ik typte dat bericht en wist dat het hier was geopperd. Ik wist dat ik het destijds een top suggestie vond en ik er dus naar heb geluisterd.

Thanks voor de input! Credits voor jouw idee!

Ben blij met de uitkomst! Mooi dat je het volgt! Leuk!

1 like

Potverdorie, geen sector of bulls eye dial… iemand? :watch::grimacing:

1 like

Haha nope, lekker clean! Hoofstuk dial is ook al afgesloten :wink:

Wat een rust hier in eens! Zijn er nog leuke suggesties of zijn er er qua ideeën wel voor deze fase? :grin:

1 like

Ik zou zeggen, tijd om te gaan stemmen! Dit wordt een spannende heb ik zo het idee😅

2 likes

Haha denk het ook! Ik heb vanavond nog een sponsor evenement en morgen de Rikketik, dus start hem morgenavond wel even op!

Mochten er nog mensen naar de Rikketik gaan morgen… Kom gerust de Ambassador even passen natuurlijk! :grin:

5 likes

Even om in de sfeer te komen, deze 2 van de vorige Rikketik

12 likes

En deze van vandaag :innocent:

Laat de verrassing maar komen :crossed_fingers:

18 likes

Echt mooi ding hè?

2 likes

Fije dag iedereen bij Rikketik :+1:, laat de Ambassador maar shinnen :smiley:

1 like

Ook hier even ambassadeur spelen voor @Brunmontagne .
19+ cm pols, staat dikke prima. Ben onder de indruk van het horloge :ok_hand:

15 likes

Book a suite

1 like

Staat lekker Friso :smile:

2 likes

Ik ben nog niet verkocht over het oranje maar het is natuurlijk wel lekker Nederlands :ok_hand:

De wijzers en indices in deze afbeelding zie ik nog niet als wit, maar als mooi gepolijst metaal, met wat helderder reflectie als in de eerdere afbeeldingen waar het een wat donkerder tint had. Is mooi :ok_hand:

1 like

Was leuk om even kennis te maken vandaag! Stiekem vond ik het erg mooi dat je zo enthousiast was over de Ambassador, bedankt daar voor!

Haha heel even geduld nog voor wat betreft de verrassing! :slight_smile:

Thanks! :innocent: :ok_hand:

Ben net weer thuis, maar wat heeft de Ambassador lopen shinen vandaag zeg! Heerlijke dag!

Erg leuk! Bedankt dat je even gezellig kwam buurten en er zo enthousiast over was. Maakt mijn dag weer wat mooier! :slight_smile:

:rofl: :ok_hand:

Haha stond perfect inderdaad! :wink:

Haha ik zou normaliter ook voor zilver gaan denk ik, maar wie weet… Stiekem vind ik de contrasterende wijzers bij de overige horloges erg leuk. Maakt het wat speelser.

Klopt! Wit gaat ook niet mee in de opties uiteindelijk, zoals jij het omschrijft is het in mooi contrast met de plaat en toch passend. Bedankt! :slight_smile:

4 likes