HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Keuzes caseback bij post 818

Jep!

2 likes

Zeg… Kan de wijzerplaat nog aangepast? Doe je dat meteoriet maar op de achterlant, en de gegraveerde plaat van @Jurk op de voorzijde :stuck_out_tongue:

4 likes

Je zou er bijna een skeleton van gaan maken zo inderdaad :rofl: :ok_hand:

Van de huidige? Klik! Hier kun je de foto’s van de huidige nogmaals vinden!
Houd er wel rekening mee dat deze caseback ook nog aangepast gaat worden. Exacte design is nog niet helemaal klaar.

Haha kan uiteraard ook! Moet je ze wel zelf kunnen switchen. :wink:

Tis maar goed dat we kunnen kiezen dus! Verder helemaal met je eens vwb het werk van Jurk! :slight_smile:

:rofl: :rofl:

Hahaha zal ik maar voor rechte lugs gaan zodat je hem 2 kanten op kan dragen? :stuck_out_tongue:

3 likes

Supervet ouwe Posca koning!
Al ben ik ook wel benieuwd naar één van je eerste ideeën met muis in een loopwiel die het uurwerk aandrijft. Alhoewel deze natuurlijk veel meer bij het thema past.

2 likes

Heel erg vet!

2 likes

Oja. Die was er ook nog :joy: kan ik best nog maken. Maar deze is idd meer in het thema van het horloge. Dus denk dat deze beter past.

Ha leuk te horen!

3 likes

Zal wel aan mij liggen, maar waar zit dan het hf logo in het jurk ontwerp?

2 likes

In de vlag op de berg

4 likes

Het is weer tijd voor een update! Vandaag even een belletje gehad met Jurk om het vervolg af te stemmen. Mooi om te horen dat onze ideeën en gedachten vanuit enthousiasme alle kanten op gingen!

Jurk is nog bezig met het maken van 1 schets die ik hem nog heb gevraagd te maken en dan gaan we democratisch met z’n allen beslissen hoe we verder gaan. Worden het “gewoon” 3 casebacks? Gaan we toch stemmen tussen de opties? Gaan we nog wat dingen aanpassen in de huidige (als je het mij vraagt super leuke opzet van Jurk)? We gaan het zien. Voor nu in ieder geval bedankt voor alle mooi input mensen! We zijn er bijna! :slight_smile:

9 likes

Gewoon bijna jammer dat het project op z’n einde loopt. Kunnen het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen, maar denk dat het de enige inzending gaat worden. Benieuwd naar de tekeningen van @Jurk en toch even een bedankje voor je medewerking aan dit project. Maakt het horloge toch een stuk specialer :grin:. Kijk uit naar de volgende stemronde!

2 likes

Haha het moet überhaupt nog echt beginnen natuurlijk, al heb ik al wel ontzettend genoten van alles wat we tot op heden hebben bedacht hier! Het leukste moet eigenlijk nog komen! We gaan zien hoe het gaat aflopen, ik heb er iig zin in!

Ik ben erg blij met de leuke open houding van @Jurk en de leuke input die hij al heeft op dit project! Mocht het allemaal doorgaan dan hebben nog wat leuks besproken wat we gaan toevoegen. Deze hoop ik jullie dan mee te kunnen geven bij de “uitreik party”!

9 likes

Ha dank Ron en anderen, leuk dat jullie het waarderen! Er komt idd zsm nog een extra idee aan en daarna kunnen jullie stemmen op wat er achterop moet naast de ‘normale’ versie.

12 likes

@Brunmontagne kan zijn dat ik erover heb gelezen. Maar wat wordt de waterdichtheid l?
De ambassador is 30m. Maar op de proefdeksels staat 100m.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar 100m maar ik weet niet of dat haalbaar is.

1 like

Het wordt 5ATM voor dit horloge. Die schroefdeksels (wordt het ook niet, het wordt een caseback met schroefjes) zijn AI en roepen maar wat :wink: .

10ATM gaat niet lukken zonder het horloge dikker te moeten maken. Ondanks dat het een daily beater begint te worden is de oorsprong nog steeds een dress watch natuurlijk :slight_smile: .

2 likes

@Brunmontagne wilde jullie nog meer te kiezen geven… dus Jurkie weer aan de slag…

Extra stemkeuze voor een achterkant:

Mocht de leukste winnen :joy::face_with_peeking_eye: dan komt er ook een limited print bij in ongeveer deze vorm…
Maar goed jullie moeten het natuurlijk allemaal zelf weten.

37 likes

Oehh zoo cool! :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Prachtig @Jurk!

2 likes

HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Keuzes caseback bij post 818.

Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind hem vet! :star_struck:
Maar nu de vraag, hoe gaan we verder!? Ik weet het eerlijk gezegd nog even niet dus dat gaan we gewoon, zoals altijd, samen bepalen hier!

Ik vind de ruimte schets van Jurk zo vet dat ik eigenlijk die gewoon als ultiem creatief ontwerp op de achterkant wil. De HFLE26 caseback, die zou ik prima willen voorstellen als de rustige variant haha. Maar hoe staan de mensen er in die juist een clean caseback willen? Misschien alle 3 als optie bieden? Misschien zelfs wel de optie om alle 3 bij het horloge te ontvangen? Wat zeggen jullie?

7 likes

Misschien gewoon een basisprijs afgeven voor de “clean” variant en een meerprijs per caseback erbij?

3 likes

Dat is inderdaad ook zeker een optie! Thanks!

2 likes