HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Wat is clean?! bij stemmen 849

Ook ik zou graag beiden willen hebben, desnoods voor een kleine meerprijs.
Mooi rond vakje in de doos voor de 2e. Denk dat daarmee de grootste splijtzwam tot een mooi compromis komt.

Ik ben onderrussen zo enthousiast gemaakt, dat ik de 2022 heb gekocht😅

9 likes

Top! Misschien moet ik dat ook gewoon weer even door een stemronde gooien inderdaad. Thanks voor je input!

Hahaha dan ben je wel echt een HFLE fan! Nice! Gefeliciteerd! :slight_smile:

1 like

Heel cool hoor allemaal!

Persoonlijk vind ik deze erg geslaagd en zie je een typisch “Jurk” design in mijn optiek. Daar zou ook zeker mijn voorkeur naar uit gaan.

Dat vind ik dan weer in mindere mate van deze, ondanks dat deze wel van zijn hand komt.

Als de ingetogen caseback variant kan je nog steeds deze doen:

Persoonlijk zou ik er maar eentje kiezen/nodig hebben. In de praktijk wissel ik een caseback toch niet om. Gezien het gemak en de exclusiviteit van een HFLE, ben ik van mening dat je maar 1 caseback aan zou moeten bieden. Soms maakt het hebben van teveel opties het ook niet makkelijker/goedkoper :face_with_peeking_eye: Maar goed dit is mijn mening :+1:t3:

7 likes

:point_up_2:ik deel je mening Niels

4 likes

Ik hoop dat dit de cleane caseback wordt

9 likes

Ik ook, mooi ingetogen en tijdloos en toch duidelijk een limited edition.

6 likes

Ik sluit me aan bij de vorige 2 schrijvers :writing_hand:

3 likes

Is een beetje een lastige dit. Ben het helemaal eens dat de HFLE vanwege de exclusiviteit allemaal hetzelfde geleverd zouden moeten worden. Ik zou dan toch eerder voor 2 casebacks in de set gaan. Ben bang dat anders teveel mensen afhaken op de caseback en de oplage veel kleiner wordt. Dan is het financieel gezien waarschijnlijk voordeliger om 2 casebacks te leveren ipv 1 caseback in een kleinere oplage. Maar hier kan @Brunmontagne misschien wat meer duidelijkheid over geven

3 likes

Ik geloof inderdaad niet dat veel mensen de caseback in de praktijk gaan wisselen. Waarschijnlijk hebben dan na aanschaf zo’n 99% een leeg vakje in de doos omdat ze geen extra caseback aanschaffen maar gewoon alleen de caseback die ze het mooiste vinden.

Edit: of wat @Ron013 zegt maar ik zou voor 1 caseback gaan.

3 likes

Daarom, leveren met 2. Staat toch leuk, ook als je de sobere versie draagt, een mooie HF medaille in de doos?
Ik vind dat echt iets toevoegen, meer dan sec hfle2026 ingegraveerd.

5 likes

Ik vraag me dus af wat een extra caseback doet met de prijs ten opzichte van een kleinere oplage met 1 caseback. Ben bang dat je toch wat mensen gaat verliezen met slechts 1 caseback. Vooral gezien de verdeeldheid tussen de mensen die een sobere willen en de mensen die graag een cartoon willen.

2 likes

:point_up:

Wellicht de cleane versie als caseback en de “Jurk” als medaille?

4 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet dat we met z’n allen zo moeilijk doen. Gewoon een poll, meeste stemmen gelden, en dan is het aan Pascal of hij er al dan niet tegen meerprijs een alternatief bij aanbied :man_shrugging:

6 likes

Dat is ook een goed idee, dan is degene die de stemming wint de officiële HFLE. En dan als optie een alternatief erbij aanbieden

2 likes

Ja toch. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk.

2 likes

Haha ik had deze fase nou op voorhand niet als de moeilijkste ingeschat maar het venijn zit hem toch in de staart hier! Even alle reacties hier boven door, brb!

1 like

Thanks! Ik vind deze ook erg geslaagd!

Ja ik zocht een wat ingetogener alternatief, maar ik zie beduidend minder animo voor deze haha. Ik heb net besloten dat we deze maar niet toevoegen aan de opties voor de caseback maar deze gaan elders terug gaan laten komen! Heb er al wel ideeën over.

Eigenlijk is deze voor mij afgevallen. Daar kan ik nu ook wel concreet over zijn denk ik. We doen óf een prent/tekening van Jurk, of we gaan voor een clean versie zonder afbeelding er op.

Snap ik, heb ik ook een tijd over gedacht máár hier komt mijn HFLE ervaring mooi naar voren. De vorige editie had ook meerdere mogelijkheden en uiteindelijk blijkt dat, aangezien de meteoriet ook een exclusieve uitgave wordt dan, dat het juist wel leuk is om nog net een kleine persoonlijke twist aan je exclusieve horloge toe te kunnen voegen. Bij de vorige HFLE is de betreffende wijzerplaat ook niet meer uitgebracht in een andere variant en dat maakt hem dus nog steeds exclusief. Bedankt iig voor het meedenken! Ik denk dat ik vwb de caseback wel de ideale optie gevonden heb nu door alle laatste berichten, meer daar over hier onder!

Bedankt!

Haha nee dus, die valt bij deze af. Zie mijn uitleg hier boven! :slight_smile:

Zie mijn uitleg hier boven! :wink:

Jullie maken het me ook echt niet makkelijk he haha… De uitdaging zit hem in het feit dat dit ook een “niet clean” bezel is. Als iedereen akkoord gaat met het feit dat dit de clean wordt… Misschien… Anders is het of Jurk prent of clean (tekst).

Voor het eerste deel zeg ik wederom, lees hier boven. Voor het tweede deel geldt dat je het perfect uitlegt! Dit zijn dusdanige tegenstrijdigheden wvb de meningen dat dit een perfect compromis is. Bedankt!

Haha ik denk ook dat dat wel mee zal vallen, maar dat vind ik het idee van een leeg vakje ook. Daarom heb ik dan ook al een keuze gemaakt nu!

Deze meneer heeft het antwoord! Boor er desnoods een gat doorheen en hang hem aan een ketting :stuck_out_tongue: .

De kosten vallen mee, de baten zijn zo mogelijk nog veel groter! Kortom @Microstella heeft het juiste atwoord gegeven!

Ik vraag bij eventuele uitlevering gewoon wie wat wil en regel dat voor jullie :wink: .

Haha ik vraag bewust natuurlijk om input! Eigenlijk ook wel weer leuk om dit te bundelen en een ideaalplaatje te vinden. We gaan alleen nog stemmen of de clean versie de variant met tekst moet worden of de andere. Grappig hoe ik hier tijdens het beantwoorden van alle berichten zelf van koers verander maar heb ook geen zin om alles weer aan te passen, zie het ook maar als de journey naar mijn oplossing haha!

Uiteindelijk zorg ik gewoon dat de gewenste caseback op het betreffende horloge komt. We gaan dus gewoon voor beide en mijn laatste suggestie aan Jurk komt terug in bv de verpakking.

En zo komen we idd tot een mooie oplossing :rofl: :rofl:

5 likes

Dat hoop ik ook, prachtig clean, ingetogen chic en tijdloos!

ik vind persoonlijk, zeker niet om te kwetsen, enkel persoonlijke mening, die andere voorstellen extreem kinderachtig die het ontwerp geheel omlaag halen en er een goedkoop prul van maken.

6 likes

Aangezien het bericht hier boven wel erg lang is geworden, hierbij nog maar even een samenvatting haha! Ik was voornemens om te gaan voor het principe van alles of niets. Kortom, clean (tekst) vs prent van Jurk. Aangezien ik die prent zo mooi vind wil ik die sowieso uitbrengen. Dan komt het punt, wat is clean. Ik zie hier boven best veel mensen die de variant met de AI berg en ster “clean” vinden, waar een ander dat misschien weer te druk vindt. Kortom we gaan nog 1x stemmen over “wat is clean”?!

We gaan niet meer stemmen over de prent van Jurk. Die wordt het gewoon. Voor de mensen die bang zijn dat de prijs daardoor flink omhoog moet, dat valt wel mee. Jullie krijgen dus sowieso 2 casebacks en zoals ik gekscherend net al antwoordde, die andere kan mooi aan een ketting om de nek als je hem niet op je horloge wil :wink: .

Nou heb ik vandaag een ongebruikelijke dag aangezien ik vanmiddag een Hyrox doe in Heerenveen dus ik zal mijn telefoon niet veel bij de hand hebben deze middag. Vanavond zal ik proberen om de poll vwb de clean caseback er in te gooien en dan kunnen we mooi kort daarna de knopen doorhakken!

13 likes

Succes vanmiddag! Heb het even gegoogeld, lijkt me erg pittig. Kom zelf niet verder dan een uurtje op de loopband a 5 kmpu😉

2 likes