Hallo allemaal!
Na de officiële aankondiging van de HFLE 2026 regels lijkt het me een goed moment om ook direct maar van start te gaan! Aangezien ik/we zo veel plezier heb(ben) gehad met 2021 project sta ik te popelen om vanuit Brunmontagne een bijdrage te gaan leveren aan 2026! Er is vaak voorgesteld/gevraagd of ik niet nog een keer mee zou willen doen en dat lijkt me nu een goed moment.
Hoe gaan we dat doen? Eigenlijk net als de vorige keer, met z’n allen! Met mijn ervaring van de HFLE21 en de 2023 Lapis Lazuli voor WatchUSeek heb ik wel een goed idee van hoe we dit vorm gaan geven, stap voor stap! Eerst de kast, dan het uurwerk, dan de dial + wijzers, de caseback en dan de band(en). Net als de vorige keer zal ik alles samenvatten en trechteren waarbij een stemming de doorslag geeft.
Destijds hadden we alleen de optie Representor… nu kunnen we ook gaan experimenteren met de Connector of de Ambassador! Of wie weet zelfs wel wat geheel nieuws, al wordt dat qua tijd wellicht wat spannend.
Het budget is in ieder geval onbeperkt, maar dat wil niet zeggen dat het over de top moet. Ik denk dat het op voorhand inschatten van het gewenste budget een goede start is! Ik gooi er gelijk wel even een polletje uit om alvast een idee te krijgen! Graag wel serieus invullen. Ik heb de prijzen van de huidige modellen nog even extra bijgevoegd. Houd daar ook rekening mee bij het stemmen aub
.
Kortom de eerste Representor chronograaf, een Connector met meteoor dial, een Ambassador met een gave twist… Alle opties staan open! Ook hier maak ik een polletje voor!
Ook hier geldt weer dat ik erg veel zin heb om dit samen met jullie uit te gaan werken, maar wel op een positieve manier. Mocht je het leuk vinden dan hoor ik je graag! Vind je het niks, even goede vrienden maar dan is er genoeg leuks elders op het forum te lezen
.
Voor de mensen die Brunmontagne als merk nog niet kennen, alle huidige modellen en specs staan op de website www.brunmontagne.com! Maar zal hier onder alvast even een paar foto’s delen!
De Representor (€389 - €549):
De Connector (€1000 - €1500):
De Ambassador (€1250 - €1500):
Goed… polletje 1: de prijs!
- 0 - 500
- 500 - 750
- 1000 - 1500
Pol 2: het model!
- Representor
- Connector
- Ambassador
- Doe mij maar wat anders! Namelijk:
Ik zie weer uit naar een leuk project! Laten we proberen om de 50 stuks van 2021 te overtreffen!
Zodra we iets meer richting hebben kunnen we al wat concreter in de mogelijkheden duiken.
Alvast bedankt!