HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Hahaha ik ga keurig met iedereen contact opnemen om een gewenst nummer te regelen, komt goed! :wink:

2 likes

Ach ja, t zijn uiteindelijk ook maar nummertjes op de caseback. Niet echt een dealbreaker te noemen

1 like

Wel, dat had Montbrun moeten zijn.
Nu voelt het als Gebergtebruin, en dat schuurt een beetje.

Maar het horloge zelf ziet er vanaf de renders zeer veelbelovend uit, ik ben zeer benieuwd naar vooral de kwaliteit van dial, kast, indexes en wijzers.

1 like

Haha precies. Ik weet van andere projecten dat het altijd wel te regelen is met een ieder. Komt goed!

1 like

Haha ik weet niet of je de begindagen van Brunmontagne kent, maar die naam heb ik al eens geprobeerd… Dat ging niet helemaal zoals op voorhand ingeschat niet… Iets met een ander merk met pennen, tassen en horloges…

1 like

Wel ja, enfin… een klein schuurtje kan geen kwaad!

Ik heb er begrip voor. Vind overigens met Bruinberg ook gewoon niets mis… het blijft .NL, toch?

2 likes

Haha ik heb er een boel van geleerd en ik ben zelf eerlijk gezegd erg tevreden met de huidige naam. Sterker nog, het is een tweede natuur geworden na al die jaren :slight_smile: .

Wie weet ooit! :wink:

2 likes

Al belg heb je vaak toch een andere kijk op franstalige namen, hier zoekt niemand er iets achter :joy::joy:
Ignorance is bliss!

2 likes

Haha ik heb regelmatig contact gehad met Franse tafelaars en ze keer op keer gevraagd hoe zij naar de naam keken. Daarbij bleek inderdaad al dat het een heel andere grammaticale wijze is dan wat ik als Nederlander ben gewend. In feite is het in het Frans eerst “berg” en dan de aanvulling daarop geloof ik?

Ik vond het vooral belangrijk om ze te vragen of er geen rare associatie mee te maken was, en dat was gelukkig niet het geval haha. Sterker nog, men vond het een leuke naam.

Snap @Hubertje daarom helemaal :slight_smile: .

6 likes

Gefeliciteerd allen!!

1 like

Gefeliciteerd! Overtuigende winnaar.

1 like

Van harte Pascal👏🏼

1 like

Ik doe met je mee Hans! Voto folgt :smile:

Raad eens wat voor instrument daar in Zit :thinking:

5 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne
Leuk dat deze doorgaat(wordt de 2e Brunmontagne dit jaar voor mij, en de eerste bevalt me nog steeds goed), dat wordt een leuk topic om te volgen komende tijd😁
Hoop dat de nr 50 voor mijn 50e verjaardag staat, ben benieuwd naar je berichtje als alles op een rijtje staat.

1 like

Een blaasinstrument!:grinning:

Dat wordt proosten vanavond met Texelse Schuumkoppen!

Nog even een geschikt horloge voor de foto uitzoeken.

2 likes

Een Bugel. Sinds een paar maanden op een van Laar, Wat een top toeter zeg!

Tesselse Skuumkoppe, daar hoort een duiker bij!

4 likes

Wat een prachtige Bugel Erik!
We zijn collega muzikanten👍,

Dat wordt idd. proosten vanavond met een duiker om, de HFLE24.

2 likes

Waar is de uitslag mannen? :innocent:

3 likes

Ook hier in jouw topic van harte gefeliciteerd Pascal, ik verheug me op de prachtige HFLE26 Brunmontagne Ambassador Meteoriet (hopelijk no.16😊).

Het worden stuk voor stuk unieke horloges!

Het aantal van 52 Horloges halen is heel bijzonder, dat zegt iets over jouw fantastische horlogemerk @Brunmontagne!!!

2 likes

Ook in dit topic nogmaals mijn felicitaties Pascal!
Aangezien we mijn gewenste nr 74 niet halen, ga ik voor mijn 2de keuze, 42.

1 like