Het is allang bekend dat de topics loskomen. Bij mij zijn ze alledrie naar onder verdwenen
Meteen de conclusie trekken dat iemand zich heeft teruggetrokken is wat vreemd ( en suggestief) niet?
Het is allang bekend dat de topics loskomen. Bij mij zijn ze alledrie naar onder verdwenen
Meteen de conclusie trekken dat iemand zich heeft teruggetrokken is wat vreemd ( en suggestief) niet?
Toch wel. Geen duidelijkheid nodig, topic staat in het zwart, en de vastpinfunctie van het forum zit aan de crack.
Maar speciaal voor jou heb ik m nog eens opnieuw vastgepind, en kan die binnen 2 minuten door iemand anders weer losgepind worden, net zoals de andere twee. ![]()
Absoluut niet mijn insteek om negatief te zijn, maar zag in het zwart dat Laco niet vastgepint staat, vandaar mijn vraag. Maar vind het juist leuk dat er meerdere inzendingen zijn ![]()
Gelukkig.
Je reactie op blues. leek een beetje boos.
Ik kon het me ook al niet voorstellen dat dat daadwerkelijk zo bedoeld was
dank voor de duidelijkheid ![]()
Anders wel een negatieve reactie neerplempen wat onnodig is. En fel op mijn antwoord reageren. Zo onnodig. Het valt ook op omdat je juist helemaal 100% voor Brun bent.
Ja die negatieve reacties, die moeten we niet hebben ![]()
Zie mijn post op 202, waarin ik mijn vraag heb uitgelegd. Totaal niet negatief bedoelt zoals de mensen mij kennen. Op @Blues reageer ik maar niet meer, te simpel zoals hij steld dat ik 100% Brun ben, mag het net zoals iedereen een leuke HFLE vinden, waarbij ik de andere inzendingen niets tekort doe. Juist leuk dat die meedoen, zodat men keuze zat heeft. Ben dus niet merkvast zoals de wat oudere leden op het hf wel weten
. Vandaar dat ik op jou bericht reageer!
Dat dacht ik ook al!
En nu gaat @fredpanarai1 ineens vragen stellen…
Dat zag ik al eerder, maar dan juist in het BM draad door pro Angelier volk.(trio)
Vreemd gedrag hoor zomaar vragen stellen! En dan ook nog op jou reageren! Toen wist ik het.
Iets zegt me trouwens dat welke inzending het ook wordt, Ferry deze binnenhengelt, BM of Angelier.
De Laco geef ik minder kans zelf.
Had nog wat vragen maar die durf ik niet meer te stellen.
Snap ik ![]()
![]()
Beter in stilte de specs doorgronden.
Ik vind deze Laco trouwens een tof voorstel ![]()
Ze maken eigenlijk ook mooie flieger chrono’s, enkel wat groot op 43mm.
Ik verwacht dat BM gaat winnen eerlijk gezegd, helemaal na dat glaasjes gedoe bij Angelier.
Laco wordt hekkensluiter.
Mijn 2 centen hè.
Superleuk deze drie inzendingen!
Waarom roep je in dit topic dat dit model 3e wordt?
Maar bedankt Maurice voor deze exit poll. Ik hoop dat het een andere uitslag wordt.
Niets mis met de Laco, integendeel.
Pracht inzending juist!
De gemiddelde HF-deelnemer kiest wat minder nice (Laco) en wat meer veilig ( BM en Angelier) maar dat is mijn inschatting.
Ik wacht af in grote spanning!
Het gras is groen en de bal is rond dus je weet het nooit…
Bestaat die dan?![]()
Dat van dat loskomen van de pinnen is was mij ook al opgevallen. Volgens Jur ligt het inderdaad aan de instellingen in oa je profiel.
Ik denk dat er op dit moment nog weinig valt te zeggen over wie er gaat winnen. Laco is qua merk bijvoorbeeld een stuk bekender dan de tegenstrevers. Maar de andere twee inzendingen vind ik oprecht beiden gaaf! Dat maakt het alleen maar extra interessant en spannend voor iedereen op HF wie er uiteindelijk gaat winnen.
Erg geestig hoor, hahaha
De reden dat het mij opviel was dat alle drie de voorstellen netjes bovenaan mijn feed stonden en dat na het verversen er eentje opeens verdwenen was. Waarom zou dat aan mijn instellingen liggen?
Geen idee, ben helaas geen sitebeheerder. @Jur hoe zit dit precies voor degenen die het willen weten?
Wat ik ervan heb begrepen is dat elke tl-3 deze los of vast kan maken. Dus de ene pint ze vast en paar minuten gooit de andere ze weer los😉
Denk dat de mods maar een paar TL 3’s moeten degraderen, kinderachtig zeg.