HFLE2026: We hebben een winnaar !!

Gefeliciteerd Pascal (en medestemmers) !

Niet verwacht dat een HFLE-proces me zo zou enthousiasmeren. Maar het mooie ontwerp en de positieve vibe lieten me niet los. Gaaf dat je er zo veel energie in stopt/ hebt gestopt.
Ook natuurlijk zeeeeer benieuwd naar het eindresultaat. Veel succes met alle productiestappen die nog gezet moeten worden.

1 like

Proficiat voor het winnend ontwerp en ook al voor de stemmers/kopers!

1 like

Van harte gefeliciteerd!!

1 like

@Brunmontagne
Gefeliciteerd. Zijn we tot mijn nummer 83 gekomen of moeten we toch naar de alternatieven #19 / #21 kijken?

1 like

Gaaf horloge, gefeliciteerd met de winst @Brunmontagne en ook degenen die er 1 hebben besteld gefeliciteerd :tada:

1 like

Jaa dacht ik ook aan, maar nu staat het meer in het algemene gedeelte toch? De naam is iig al iets duidelijker denk ik haha.

Ik kan ook niet wachten, thanks! Heb er zin in!

Leuk bericht, bedankt voor je leuke reactie! Ik weet niet zeker of ik hem dan had uitgebracht hoor, het is ook allemaal flink prijzig haha, helemaal met alle andere projecten die ik op het moment al heb lopen. Maar ben blij dat ik me dat niet af hoeft te vragen en hij het nu sowieso komt :wink: !

Zoals je al mooi zegt gaat het nu écht beginnen haha!

Bedankt Erik! Ik vond het ook erg leuk om je mee te kunnen nemen in het proces en dat we elkaar gaandeweg ook nog even gesproken hebben natuurlijk.

Ook ik kijk mega uit naar het eindresultaat en ga er nog lekker veel plezier aan beleven de komende tijd. Thanks voor je support!

Bedankt Alexander! :smiley:

Heel erg bedankt Sander! :smiley:

Haha of we moeten nog een mega offensief starten of 83 is inderdaad wel iets te ver weg… Ik hoor binnenkort wel wat je alternatieve nummers zijn :wink: .

Bedankt Hans! :slight_smile:

4 likes

Van harte Pascal @Brunmontagne!
Mooi proces, mooi horloge. Moest helaas deze ronde overslaan maar het merk biedt voldoende perspectief voor mijn toekomst :wink:

Enjoy! En succes met het vervolg. Hoop dat we daarin ook kunnen worden meegenomen

1 like

Inderdaad mooi horloge.
Kan niet wachten!
:ok_hand:t2:

1 like

Bedankt! :smiley:
Haha er komt nog heel veel moois aan inderdaad! Leuk in ieder geval om te lezen dat je het merk waardeert met oog op de toekomst :wink: .

Ik heb er zin in! Uiteraard ga ik stap voor stap alles delen wat er te delen valt :slight_smile: .

Bedankt! Ik ook zeker niet haha. Nog even geduld.

3 likes

Heb stiekem de titel ook even aangepast naar HFLE2026, ik weet uit ervaring dat veel gezocht wordt op HFLE bij een nieuw project dus dan is het maar helder dat het om deze editie gaat haha.

3 likes

Gefeliciteerd Pascal, mooi resultaat voor al jou en anderen hun inzet voor deze mooie Ambassador.
Heb nu al voorpret voor wat er binnen gaat komen :smiley:

En natuurlijk ook tof dat @MGS je op het idee bracht om weer een HFLE te gaan maken :wink:
En goed van mij he, dat ik mij in het topic rustig heb gehouden :smiley:

Het is jou gegund Pascal en ons natuurlijk ook dat er weer een mooie HFLE komt :+1:

2 likes

Gefeliciteerd Pascal! Bekroning op een mooi proces en ontwerp! Het is niet zo simpel de gemeenschap hier een beetje onder de duim te houden en zo naar iets moois te laten convergeren. Heel benieuwd hoe hij straks in het echt is.

1 like

Mooi geworden gefeliciteerd allen!

1 like

Gefeliciteerd! En succes met de volgende stappen.

Manier van communiceren hier alvast een hele dikke plus :ok_hand:

1 like

Mijn alternatief is 19 of 21…
Fingers crossed

1 like

Top, gefeliciteerd Pascal! Met een gezond nieuwsgierigheid kijk ik uit naar het eind resultaat, maar dat zal vast goed komen :partying_face: :birthday:

1 like

Van harte gefeliciteerd Brunmontagne en aanstaande eigenaren. Leuk om de wordingsgeschiedenis mee te beleven.

2 likes

Bedankt Ferry! Ik ben ook mega trots op wat er nu al staat, maar kijk nog meer uit naar wat het uiteindelijk gaat worden! Ik ga er voor zorgen dat dit een prachtig horloge wordt!

Uiteraard ook mooi dat je in den beginne met het idee kwam om weer mee te doen met een HFLE, goed idee geweest!

Heel erg bedankt! Haha dat is het inderdaad zéker niet. Het heeft me veel tijd (en energie) gekost maar ik ben dankbaar voor alle mooie input van iedereen hier! :slight_smile: .

Ik ben ook erg benieuwd maar ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden!

Bedankt Joris! :smiley:

Bedankt en extra bedankt voor je mooie compliment over mijn aanpak! Dat doet me goed! :slight_smile:

Haha ik ga zorgen dat iedereen uiteindelijk (zover mogelijk) blij is met zijn/haar nummer! :slight_smile:

Geen twijfel over inderdaad! :wink:
Ik kijk er net zo naar uit als jij! :smiley:

Heel erg bedankt! Ik vind het leuk om te lezen dat mijn manier van doen gewaardeerd wordt!

2 likes