HGP Only 🇫🇷

En Tek, kerel, haal dat ding toch uit het blauw! Is toch een super leuk horloge?! Zit goed in elkaar, draagt comfortabel, heerlijk zorgenvrij. Lekker dragen en van genieten, man!

3 likes

Yes, onze Ali labradoodle. 15 jaar oud inmiddels en doof en blind. Dus waar hij vroeger overal mee naar toe ging blijft ie nu lekker thuis…

2 likes

Ohoh Ed! Ik probeer wat te minderen met duikers en dan kom jij met zo een opmerking :face_holding_back_tears:
Maar ik kan er natuurlijk iemand anders blij mee maken, dat die er net zoveel plezier mee heeft als moi :nerd_face:

2 likes

Doof en blind klinkt best zielig vind ik… sorry hoor dat ik het zeg,

1 like

Ja, maar ligt toch helemaal aan de hond. Zolang een hond geen pijn lijdt en er toch nog wat vrolijkheid en levenslust inzit, kan hij/zij nog best een mooi leven hebben. Daarnaast is het voor de baas natuurlijk sowieso héél erg moeilijk om te bepalen wanneer het beter is om… en het enorme gemis… Man, hou op! :cry:

2 likes

Commando in the kitchen………

5 likes

Je beroemde soep weer, vanavond? :shallow_pan_of_food:

1 like

Nee, soep is zaterdags. :sunglasses:

3 likes

Pommes de terre……

3 likes

Is het ook hij is een jaar of 5 geleidelijk blind geworden maar in huis merk je daar weinig van zolang je geen meubels verplaatst. Hij heeft 2 jaar geleden aan beide ogen een operatie gehad (kan je een mooie Zwitser voor kopen) en kon een week lang weer zien. Maar daarna door een complicatie toch weer volledig blind geworden. Hij heeft geen pijn en is nog vrolijk. En plassen doet hij nog steeds alleen de voorpoten. Ik doe het hem niet na… lijkt wel een acrobaat. Dus zolang het stabiel blijft blijft hij nog wel even bij ons…

3 likes

Daar is de nieuwe HGP dan, samenwerking met Au Vieux Campeur! Ik vind het een gave uitvoering.

7 likes

Zag 'm ook langskomen, net.

Spectaculair? Nee.
Mooi? Ja. En best wel bijzonder. Volgens mij een genummerde LE.
Prijs? Weet ik niet… Hij staat nog niet op de website.

1 like

Ik heb de foto van de website…

3 likes

Oh, echt?! Misschien moet ik 'm even opnieuw laden…? Maar prima prijs, op zich, vind ik dan.

Ja, nu heb ik 'm ook gevonden.
En echt helemaal niks mis mee…

Ziet er gewoon heel goed uit!

3 likes

Voorkeur zou op staal zijn maargoed ik koop even niks.

1 like

Staal is een optie.

1 like

Mja, ook leverbaar op staal. Vind zelf staal leuk. Maar gaat er bij mij toch altijd af, voor rubber. Draagt gewoon fijner, vind ik. Ik draag geen enkele van mijn duikers (en ik heb er best een paar) op staal en heb (dus) behoorlijk wat stalen banden werkloos liggen, hier. Doe ze niet weg, hoor. Wil graag alles compleet houden. :person_shrugging:

Vind het moeilijk. Ik heb de oranje mecaquartz en een GMT automatique, van HGP en dan heeft deze best wel wat overlap, met eigenlijk beiden. Denk dus dat ik het ook niet ga doen. :confused:

1 like

Ja dat vind ik ook en bedoel ik ook allemaal!
Helemaal mee eens @TagEd !

1 like

Ik vind een oranje bandje beter bij de arepul matchen hoor :crazy_face:

1 like