HGP Only 🇫🇷

Gelukkig erken jij je eigen kronkel al. Goed stukje zelfreflectie Ed :ok_hand:t3::rofl:

Snap ik ook.

Deze punten deel ik allemaal met je. Zeker ook het rekening houden met de lokale bevolking.

Die snap ik helemaal.

1 like

Deze is wel lekker :ok_hand:t3:

1 like

Zeker👌

Ik ga doorpakken mocht iemand interesse hebben in de zwarte mecaquartz van mij laat maar weten.
Scheelt mij weer een advertentie maken.

4 likes

Ga je voor de auto PVD Night Diver ‘Living Daylights’?

1 like

Daar ben ik nog niet uit misschien bied iemand hier wat aan :person_shrugging:

2 likes

Of staat er wat te koop :smirk:

2 likes

Ik tel er 1tje :grin:

2 likes

Happen!

1 like

Is het overigens nog iemand opgevallen dat er nu ook een no-dateversie van de 200m Diver Automatique is?

9 likes

No date rules……

11 likes

Er is,was toch iemand hier die m heeft of had ?
En m weer verkocht heeft

Nee niet gezien…

Ik heb toch graag een datum op de Dial, maar dan moet die wel mooi geïntegreerd zijn

En @louis je moet met dat horloge niet boven maar in het water zijn! :smile:

Plaatje voor de sfeer :sunglasses:

4 likes

Yup ! No date ! :sunglasses:

11 likes

Had mijn bandjes niet bij me…….

2 likes

Ja en nee. Het ziet er strakker uit en is ook handig, wanneer je een horloge na een tijdje weer draagt en (dus) weer gelijk moet zetten. Maar ik kijk toch best regelmatig naar de datum en mis 'm dan ook wel een beetje, wanneer die er niet op zit. :face_holding_back_tears:

Ja, klopt. Ben alleen even kwijt wie dit ook alweer was en weet ook niet waar ie uiteindelijk terecht is gekomen. :thinking:

liggen ook al klaar om in te pakken!
image

3 likes

Willen jullie niet duikeren dan ? :thinking:

Ja, tot zo’n dertig centimeter. :wink:
Nee, ik duik niet met perslucht, ik snorkel alleen. :diving_mask:

1 like

Bedankt voor het welkom! :smiley:
Batterijen vervang ik eigenlijk altijd zelf. (Dan weet ik dat het goed gebeurd, of ik het zelf verpest. :wink:)

Ik kwam het merk ruim 2 jaar geleden tegen bij de release van de eerste mecaquartz duiker.
Dankzij een aantal eerdere Chinese horloges was ik al gek op het VH31 uurwerk, maar deze zijn na verloop van tijd weer de deur uit gegaan. (Afgezien van de specs kon ik er geen binding mee vinden…)

De Europese roots van HGP in combinatie met een stuk historie en een mooi design heeft mij toen overgehaald om deze aan te schaffen, ook al stonden er op dat moment haast nog geen reviews online.
Dit bleek een goede keuze, ik heb nooit spijt gehad van deze aankoop! :smile:

De blauwe mecaquartz blijft één van mijn favoriete horloges, en zal ook niet snel meer vertrekken.
Misschien dat een nieuwe versie van de commando 300 met een simpelere wijzerplaat (en mogelijk met datumfunctie) mij kan overhalen om deze ook eens te proberen.

De tijd zal het leren… :slight_smile:
(Bedankt voor de inspiratie @louis )

2 likes

Altijd maar eentje mee, ga geen horloges in een hotel/apartement leggen.
Al die kluisjes zijn binnen een minuut open.
Kijk maar eens op YouTube hoe makkelijk dat gaat.

3 likes

Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor.
Nou ja, die zorg ga ik dus deze keer niet hebben. En voor de rest ook lekker zorgenvrij, met (alleen) m’n HGPeetje.

3 likes

Ik neem ook altijd maar 1 horloge mee,
Voorheen altijd de skx en nu de HGP :smile:

2 likes