HGP Only 🇫🇷

Ik vind hem compacter dragen, zeker als je het vergelijkt met een miltat stalen band op de SKX.
Lume is idd knalgroen, zeer vergelijkbaar qua hue met de SKX vind ik.

5 likes

Weet niet of ik dit was. If so, graag gedaan!:wink: En welkom in het gezellige HGP-topic!

Goed, ik heb meerdere

gehad en heb nu twee HGPeetjes en twee dingen komen meteen boven:

• Seiko lume is beter, maar ook gewoon een van de beste in de markt;
  • de Monnin case draagt comfortabeler, is mooier gemaakt en de verhoudingen zijn beter.

In ieder geval is een HGP uitstekend geschikt en gewoon erg prettig als daily, merk ik eens temeer tijdens mijn huidige vakantie, waarbij ik alleen maar één HGP meeheb.

2 likes

@FreekJ en @TagEd hartelijk dank! Jullie uitleg en foto’s hebben me over de streep getrokken, dus is er een HGP MecaQuartz Commando incoming. Kan al niet wachten!

7 likes

Pakket verzonden.

Ik hoop dat @Sjaak gelijk heeft :laughing:
Ben erg benieuwd naar de kwaliteit maar na al de plaatjes hier komt dat wel goed denk ik.

4 likes

cool!
Welke versie?

De gewone (dus de niet-vintage) versie. Ik vond achteraf gekeken de faux-patina op de vintage versie toch net iets te sterk, dus ben ik voor de wat sterielere versie gegaan.

2 likes

I’m heb de skx gehad en hem weer weg gedaan omdat ik hem te hoog en daarmee te bulky vindt. De hgp draagt veel platter en schuift dus ook makkelijker onder een mouw etc…

De Lume ?

1 like

Wijs besluit😜

1 like

Kalispera!:sunny::ocean::greece:

7 likes

Ik heb het gevoel dat ik weinig origineel bezig ben…

9 likes

:grin::+1:

1 like

8 likes

Waar ben jij nu, Stef?:beach_umbrella:

6 likes

Vandaag een heel gaaf grottenstelsel bezocht.

Daarna heerlijk gelunched bij een authentiek Grieks restaurantje, middenin een heel pittoresk dorpje.

En nu net, na een best inspannende terugrit door de bergen weer, even chillen met de airco aan en een ijskoude Mythos. Yamas, mensen!:beers:

9 likes

Kicke man! Geniet er van…

Ik ben aan het wachten…
:pensive::low_battery::dotted_line_face:

8 likes

totdat je op vakantie mag?

1 like

Nee, tot ie een ons weegt😜

2 likes

Nee. :laughing: Dat is nog 2.5 week. Ook wel beetje wachten inderdaad. @louis

Tot de bezorger voor de deur staat. Hoop maandag. DHL app zegt van wel.
Is nu in Brussel… :laughing:

1 like

Oh ja, sorry! Mijn dagelijkse dilemma’s zijn momenteel: zee of zwembad.:crazy_face: Maar jij zit natuurlijk vol spanning te wachten!:sweat_smile:

Ja, dat is hier wel een dingetje… Het goede leven heeft ook z’n keerzijde.:grimacing: Straks weer serieus naar de sportschool. De weegschaal barst nu spontaan in tranen uit, als ik erop ga staan…:see_no_evil:

2 likes