HGP Only 🇫🇷

11 likes

Lilalume……

9 likes

Geniet van jullie weekend, HGP-vrienden!:sunny::beers:

9 likes

Commando terug op Diaboliq……

11 likes

Proost!

9 likes

Goedenavond

8 likes

Hey, Grollie! Ben jij nou op Insta ‘thepoorwatchman’? En ben jij laatst gefeatured in een officiële HGP-post?

1 like

Ja, dat is correct :wink: :upside_down_face: dat ben ik. Thepoorwatchman!
Na aankoop met eigen geld, niet gesponsord heb ik HGP al meerdere keren uitgenodigd als bijdrager van mijn Reels en foto’s. Ze hebben me nu denk ik 2 keer geaccepteerd.

Ik vind ze zeer slecht actief op social media. Geen reactie, inmiddels volgen ze me wel, dus ze zien mijn tags en uploads wel, liken en slaan mijn content wel op maar verder doen ze weinig zo lijkt.

Binnenkort maar weer is contact via de mail zoeken, misschien helpt dit :innocent:

2 likes

Leuk! Ik volg je. Ik ben ydwenswatches , op Insta. En geinig dat HGP in ieder geval, kennelijk, jouw content wel interessant vindt en zelfs gebruikt! Ik volg HGP ook en zie ze toch wel met enige regelmaat wat doen. O.k., sommige andere merken, zoals Squale en TAG Heuer zijn actiever. Maar zeker dat laatste merk heeft natuurlijk ook flinke budgetten. Andere merken volg ik eigenlijk niet. Dus lastig vergelijken verder, voor mij.

2 likes

Dank je, uiteraard volg ik terug!

Met Tag heb ik geen ervaring maar Squale bijvoorbeeld accepteert helemaal niks.
HGP doet nog wel eens een stories van me posten maar dit kan echt beter.

Ik bedoel met het aantal volgers en reach die ik heb kan zn merk gelijk van mee profiteren!

1 like

Ik volg jullie nu ook dus pas op!

3 likes

+1

Voor het volgen dan hè. Ben verder niet zo’n gevaar… :wink:

2 likes

12 likes

Vanavond weer even de GMT.

14 likes

Commando en Bad Boys deel 44……

12 likes

Bad boys bad boys what you gonna do…

Dank voor de volg. Iedereen trouwens, wordt gewaardeerd en leuk! Ik hou je in de gaten Louis, gekkigheid onder de Reel en ik heb je ontdekt :joy::laughing::joy:

3 likes

Heb de laatste 6 dagen geen horloge omgehad tijdens een Motortrip.
Op dat soort momenten mis ik eigenlijk ook geen horloge nu ik er zo over na denk.
Maar nu toch weer om de pols (tussen het klussen door) :ok_hand:t2:

9 likes

O.k., vind het toch altijd wel handig om een horloge om te hebben. Ik kijk de hele dag naar m’n pols. Soms om te weten hoe laat het is. :wink:
Maar is er een bepaalde reden dat je dan geen horloge draagt? Ik heb zelfs tijdens het sporten een horloge om en op vakanties heb ik het zelfs onder de douche om, helpt ook met afspoelen van zweet, zonnebrandcrème, zand en zee- of zwembadwater. Slaap er alleen niet meer mee. Ooit wel gedaan. Maar vind ik niet meer fijn.

2 likes

Herkenbaar, maar als het pak uit gaat en het is tijd voor het avond programma dan gaat er bij mij wel een horloge om…

Een horloge om een motorpak/handschoenen is gewoon vrij k*t. Zeker als ik mijn leren pak aan heb. Dat zit dusdanig strak om het lichaam + doorlopende handschoenen om de pols dat een horloge wat mij betreft, alles behalve comfortabel is.

Plus, mocht je per ongeluk het asfalt gaan kussen, dan heb ik liever ook geen horloge bij mijn polsgewricht…

Maar dat zijn mijn afwegingen…

2 likes

Vandaag de mijne nog eens omgeslingerd. Ik blijf het geweldig vinden. Eens zo bijzonder omdat ik er tot enkele weken geleden nog nooit van had gehoord. Dankjewel HF dus :sweat_smile:

11 likes