HGP Only 🇫🇷

Foei ! Ga je schamen :crazy_face:

2 likes

En even wat lekkere muziek…:musical_note::musical_keyboard::microphone::guitar::drum::notes:

4 likes

Lume is in the air :slightly_smiling_face:

7 likes

Dit kwam ik tegen., sinds 2019 weer opgestart.,
Net zoals HGP en Wolbrook doen ze het op de Squale manier…

4 likes

Even gecheckt. Ze hebben zelf een Monnin-achtige case ontworpen, die o.a. ietsje kleiner en platter is en een marginaal verbeterde WR en je krijgt een Sellita uurwerk. Ook een mooiere caseback. Hoewel ik me serieus afvraag of dat bolle lijf van die inkvis niet irriteert op je pols. :thinking:
Marseillaise Stamped CaseBack
Helaas is dit horloge dan wel gelijk ruim 2x zo duur. :grimacing:

Hmm, idk. Ik ben toch wel erg gehecht aan de originele Monnin case en de minutenwijzer van de Le Forban vind ik niet mooi. Maar nog niet zo erg als die ‘Bund style’ band.
Marseillaise Dive Bund®
Maar goed, die is te wisselen, natuurlijk.

4 likes

En nog even 'n plaatje van de WOTD.

Nu nog. Want, als het goed is, komt er vandaag een pakketje binnen. Met een logeetje. :grin:

5 likes

Spannend Edwin, altijd leuk logeetjes !

6 likes

Mooi dat je het uitgepluisd heb @TagEd . Maar inderdaad, doe mij ook maar lekker een HGP!

Ik word vrolijk van deze. Binnenkort op een mooie Sailcloth en ik denk er ook over om een Watch.Steward Hook strap te bestellen. All Black of hebben jullie een andere kleur tip?
Dan kan ik dat ook eens proberen…
Als ik bestel dan in een beetje neutrale kleur zodat ik ook eens op n Squale kan proberen…

![Screenshot_2025-09-19-23-17-06-42_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12|225x500](upload://iaRvDSSC3704GT9WilxdLI3cBo2.jpeg
Deze kwam ik ook tegen…

7 likes

Zeker. Alleen de logé laat nog even op zich wachten. Er is zelfs nog helemaal niks veranderd in de bezorgstatus, zo is te lezen in de t&t. Geen idee of dit vreemd is… :thinking:

Ach ja, kleine moeite en ik ben toch een horlogegeek. Dus dan doe je dat soort dingen… :sweat_smile:

Ja, toch?!

Ja, is een beetje moeilijk, met deze. Bij m’n 1521 FL zit er ook nog (oranje/)rood in. Dus daar kun je dan ook wat mee, met de band. Maar bij de HGP FL, heb je natuurlijk geen extra kleur. Dus ík zou toch voor zwart gaan, denk ik.

2 likes

Nieuw bandje van forumlid overgenomen, sluit perfect aan op de H.G.P.

En wat een LUME, zelfs overdag :wink:

12 likes

Lekker, hoor! :+1:

Ziet er idd goed uit :ok_hand:t2:

1 like

Leuk hè, het horloge praat tegen je :smile:

1 like

Zwart staat m goed! Maar iets van bruin beige Khaki groen zou ook kunnen.

Goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:
Foto voor de sfeer

6 likes

Bonjour à tous! :fr: :croissant: :coffee:
Nou, zou het dan toch eindelijk, vandaag?

Taylor Swift gif imagines . - waiting - Wattpad

4 likes

Nu een paar dagen in bezit, eerste ervaringen zijn positief, draagt op mijn pols zelfs prettiger dan een Squale 1521… :wink: Het is voor mij precies wat ik zoek in een duiker: aanwezig, maar bescheiden dikte, vlak kristal. Géén datum, quartz, matzwarte wijzerplaat, goede prijs…

15 likes

Ik mag de komende twee weken dus op de Squale Fiffer passen!:partying_face::champagne::clinking_glasses::shark:

7 likes

Hoi, wat is het verband tussen de Squale en H.G.P. Only?

1 like

Zelfde verslaafden andere verslaving :crazy_face:

Haha nee gekheid.

De 2 pagina’s zijn bedoeld om alleen foto’s en gesprekken te voeren omtrent de merken maar we zijn niet zo heel strict dus er wordt wel eens vreemd gegaan, andere onderwerpen besproken of crossposts gedaan.

Verder gewoon een gezellige kliek mensen met een liefde voor zowel hgp als squale.

3 likes

De H.G.P. hype komt rechtstreeks voort uit het Squale topic. Doxa is ook zo’n gedeelde liefde daar.

3 likes