wander

Bandje van @wander overgenomen.
Heldere communicatie, duidelijke omschrijving in verkooptekst( die nog klopte ook :slight_smile:), en vrijwel directe verzending op een nette manier.
Geen doos kattenvoer dus helemaal goed :thumbsup:

6 likes

Ruildeal met @wander gemaakt…een Citizen duiker voor een Seiko dresser…voor allebei de eerste horlogeruil ooit😊. Dachten allebei dat we een baksteen zouden krijgen of koelkastonderdelen😂.
Maar het is gelukkig goedgekomen😉

Pakket van wander ontvangen een dag later als hij(postbode gemist) dus ik nog een dag meer in de stress, had hier bijna een haakse slijper voor nodig om uit te pakken…goed verpakt🖒

Allebei tevreden met de deal…dus geslaagd🖒
Zou zo weer met @wander ruilen🖒

7 likes

Afgelopen week contact opgenomen met @wander om wat meer informatie over een Orient horloge te vragen n.a.v. een review die hij eerder had geschreven. Na wat berichten over en weer gaf @wander aan dat hij op het punt stond om een ander - soortgelijk - Orient horloge te verkopen en van daaruit was de deal snel gemaakt :blush:

Erg prettige communicatie, product in zeer goede staat en zoals omschreven. En daarnaast groot vertrouwen van zijn kant: het pakketje was dezelfde avond al verstuurd nog voordat hij het bedrag had ontvangen.

Erg tevreden dus en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

3 likes

Gisteren de 62MAS mod van @wander overgenomen en vandaag al binnen. Zoals hierboven ook al staat: erg prettig in de communicatie, het horloge is in zeer goede staat en zoals omschreven. Het horloge was al ingepakt en verstuurd voordat het geld op de rekening stond!

In kan Wander zeker aanraden om zaken mee te doen en wellicht tot een volgende keer!!

1 like

Net een erg mooie Bulova binnen van @wander. Nog mooier dan beschreven, en een prettige en vlotte communicatie. Tot de volgende keer!

1 like

Leuke ruil met @wander gedaan onder het genot van respectievelijk een kop koffie en een biertje. Ik had een La Chouffe, Wander riep tegen de serveerster: ‘doe maar wat’. :joy:

Aardige gast en enthousiaste liefhebber. En een Arnhemmer dus dat is altijd goed.

Aanrader!

2 likes

Ik heb een horlogekist van @wander over kunnen nemen voor een schappelijke prijs. Fijn om zaken mee te doen, reageert vlug op berichten en het pakket wordt “bom-proof” :bomb: verpakt. Voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Afgelopen week een spontane deal gesloten met @wander. Eigenlijk niet gepland maar soms kom je wat leuks tegen en voor je het weet is er een pakketje onderweg. In dit geval een pakket met daarin een groene Orient, en groen had ik nog niet/ niet meer in de collectie. Het geheel in onberispelijke staat, keurig verpakt en precies op tijd geleverd om er komend weekend nog even een zonnig terrasje mee te kunnen pakken! Al met al, een fijne deal :+1:

1 like

Mooie Seiko van @wander overgenomen voor een goede prijs. Deal was snel gemaakt, horloge ziet er nog top uit, werd snel en netjes verstuurd en de communicatie is prettig. Wat wil je nog meer!

1 like

Ook ik hele goede ervaring met Wander. Ondanks dat ik hem aansprak met Sander was hij toch bereid een mooi horloge aan mij te gunnen :sweat_smile:

Hele fijne communicatie, alles netjes verpakt en snel verzonden.

@wander bedankt!

1 like

Vorige week een mooie Orient Bambino “ small seconds” overgenomen van @wander.
We waren het snel eens en pakketje was vlot binnen dus helemaal blij
Dank je @wander

1 like

Net Wander bij de Mac ontmoet voor een leuke ruildeal. Prima forumlid om lekker mee te kletsen over horloges en wat mij betreft ook zeker aan te raden om een deal mee te beslechten.
Duim omhoog voor @wander :+1:

1 like