Hij is (echt!) binnen!

Henrik Schreef:

Ik denk dat ze van onder naar boven hebben
gewerkt, ik stond helemaal onderaan de lijst (het
was een impulsaankoop ) en Marc twee na laatste.

LOL ! Toch één keer geluk als “underdog” ! :smiley:

Nu bij mij was het ook een impulsaankoop, maar ik moet zeggen dat voor wat het kost, het een hele behoorlijke klok is.
Band kon beter, maar voldoet uiteindelijk ( zelfs een diver’s extention), maar de kast is netjes afgewerkt en het uurwerk lijkt goed te lopen.

Ik zal het trachten eens een volle week te dragen en dan zal ik iets zinniger over de precisie kunnen zeggen. Ik heb hem vandaag tot op de seconde correct afgesteld.

Grappige noot: Mijn 8-jarig dochtertje heeft vandaag een mooie “Flik-flak” gekregen enne…die was DUURDER dan mijn ALPHA ( verzending inbegrepen !!! ) (:smiley:

Hoeveelste stong ik op je lijst Henrik. (hint hint:D)

Genesis

genesis Schreef:

Hoeveelste stong ik op je lijst Henrik. (hint
hint)

Genesis

Euh … Genesis - Exodus - Leviticus - Numeri - Deuteronomium - …

Tja, Genesis, da’s het begin hé ! ( Maar bij de Chinezen het einde :smiley: )

Tsshh humorpantalon (lolbroek dus:D)

Genesis

Op pagina 4 van 10. Dus ik ben bang dat je pas deze week met de post uit Hong Kong mee gaat :smiley:
Maar ik verwacht toch echt dat er morgen nog wel een aantal pakjes zullen aankomen.

Nou ben ik zeer teleurgesteld… Ga ik als troostprijs komende vrijdag een Oris Williams F1 Chronograph ophalen, in afwachting van het horloge wat ik echt wil!:smiley:

Genesis

Heb m nu ook, de oude variant, welke ook echt mijn voorkeur had, helemaal goed!!

ik heb hem ook binnen! Ik hoop de oude variant was ook mijn voorkeur.

Hij ligt thuis op tafel te wachten . Ben zeer benieuwd!

gr RUdolf

bij mij ook binnen, keurig verpakt en aangemerkt als ‘commercial sample’ met een waarde van 5.- (!)
groet, frank.

Wow de alpha’s zien er geweldig uit. ::o B)-

Ik kan niet wachten tot de mijne aankomen :)-D

De mijne is nu ook binnen.Bedankt Marc-B1 voor het organiseren van deze alpha-actie!

Auch Schreef:

De mijne is nu ook binnen.Bedankt Marc-B1 voor het
organiseren van deze alpha-actie!

LOL ! Da’s te veel eer hoor !

Henrik, de webmaster van dit forum was de organisator ! :wink:

Gefeliciteerd mannen! Hier nog niets ontvangen helaas, misschien morgen nog en anders bij de tweede batch.

Overigens: hij heeft wel wat van een Rolex Sub, vinden jullie niet?

:wink:

Goh, dat was me nou nog niet opgevallen…

zoek de Alpha…(Ok niet echt scherp maar toch…:))

Ja die van mij is gisteren ook binnen gekomen en het is het nieuwe model.
Henrik bedankt .

                      gr John v P

Hallo allemaal.

Ik heb hem ook binnen. Vandaag bij mijn schoonouders bezorgd.
Het is het oude type, ook keurig in een doosje, als ‘watch parts USD 5.-’ (klopt toch, allemaal onderdelen nietwaar?)
Automaat, manual wind, stopseconde, datum te verstellen, diver extention. Wat wil je nog meer voor dat geld?

Leuk klokje, Henrik, nogmaals bedankt.

Groeten, Tom V.

Ik heb hem sinds gister aan de pols en ik moet zeggen ziet er echt strak en mooi uit!!
Heb wel vooraf op maat gemaakt en gelijk al de kleine schroefjes aangedraaid! deze zaten los.
Verder vertoond mijn band een afwijking waardoor de band scheef op het horloge terecht komt (foutje ) en de d.d. kan ik moeilijk verstellen blijft af en toe hangen. (heb oude model)

grr

Nog steeds niets binnen! Zijn er nog meer mensen die er nog op wachten??

ik wacht ook nog … dus je bent niet de enige … :wink:

Me too :slight_smile: Nog nooit zo vaak de brievenbus gecontroleerd als deze week…