Van harte Bidle; ziet er heftig uit;)
Veel plezier met je aanwinst!
Van harte Bidle; ziet er heftig uit;)
Veel plezier met je aanwinst!
Mijn beste,
Hij heeft er lang op moeten wachten,
zijn horlogehonger werd een waarlijk smachten
En al post hij niet zo vaak een nieuwe aankoop,
deze keer is zijn post, als ware het een wedloopEen wedloop met een fraai horloge in het
vooruitzicht,
en hij heeft hem binnen, hij heeft hem om als een
solide polsgewricht
Want wat is zo’n G-Shock toch een feest,
zo’n fraai stukje techniek als tijdgeestDe tijd die ons het getik in het oor fluistert,
de tijd die ons doet beseffen, dat al die daar
naar luistert
zich steeds bewust is van een herinnering,
een herinnering van alweer een nieuw
horlogebegin!!Coenraad
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Geweldig!!! Echt wederom mijn complimenten en deze print ik uit! 
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!! 
Moet eerlijk bekennen dat ik ook geen fan ben van de G-shock, maar voorop de motor is het leuk.
Zo heb ik bij andere motoren ook een bijhorend horloge. Ik weet het… heb een aantal afwijkingen.
Bijv. bij een Honda CB750 uit hetzelfde jaar een Seiko. Beide uit Japan en destijds beide inovatief.
Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
Hij heeft er lang op moeten wachten,
zijn horlogehonger werd een waarlijk smachten
En al post hij niet zo vaak een nieuwe aankoop,deze keer is zijn post, als ware het een
wedloopEen wedloop met een fraai horloge in het
vooruitzicht,
en hij heeft hem binnen, hij heeft hem om als
een
solide polsgewricht
Want wat is zo’n G-Shock toch een feest,
zo’n fraai stukje techniek als tijdgeestDe tijd die ons het getik in het oor fluistert,
de tijd die ons doet beseffen, dat al die daar
naar luistert
zich steeds bewust is van een herinnering,
een herinnering van alweer een nieuw
horlogebegin!!Coenraad
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Geweldig!!! Echt wederom mijn complimenten en deze
print ik uit!
Mijn beste,
Graag gedaan, het is je gegund!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
mooie motor 
de gshock is niet helemaal mijn ding. hij matched wel goed bij de motor.
Groet, medemotorrijder (honda rc51
)
van harte met je erg mooie aanwinst (tu)
blijf hem ook strak vinden veel plezier ermee , maar dat zal wel goedkomen 
een mooie stoere g-shock(tu) we herkennen je nu ook gelijk in wegmisbruikers mocht je een keer worden aangehouden:D
een mooie stoere g-shock(tu) we herkennen je nu
ook gelijk in wegmisbruikers mocht je een keer
worden aangehouden:D
Hahaha, dat zal wel meevallen ding komt nagenoeg niet op straat! Heb deze een half jaar en pas z’n 300km op straat gereden. 
Daarnaast haal ik nooit capriolen uit en rijd ik nooit te hard.
van harte met je erg mooie aanwinst (tu)
blijf hem ook strak vinden veel plezier ermee ,
maar dat zal wel goedkomen
Dankjewel kerel!!
seamaster Schreef:
van harte met je erg mooie aanwinst (tu)
blijf hem ook strak vinden veel plezier ermee ,
maar dat zal wel goedkomenDankjewel kerel!!
laat maar even weten als hij goed bevalt … gaan we gewoon weer eens een bakkie doen en laat ik je nog wel wat andere leuke modellen zien
(tu)