Hij komt hij komt. Eerst betalen. Voorpret. :-)))

Nice!

Bedankt iedereen voor de reacties :smile:

@jonathan. Inderdaad. Fotoā€™s van Candide hebben me doen besluiten toch de sprong maar uiteindelijk te wagen.

@ Candide: Dank u. Ook voor de plaatjes weer

3 likes

Prachtig, veel voorpret!

Haha, guilty as charged your Honour!

Gefeliciteerd! Ik snap je ongeduld. Ik op mijn beurt wacht nog een paar dagen tot Candide zā€™n drankje aangeboden wordt :smile: :smile: :smile:

1 like

Zou t voor Candide geen blijvertje zijn dan? Of heeft hij teveel last van flipperitus? :wink:

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die @ Candide bevalt nu hij even in huis is?

Hier komt een groot koopargument:

De Seiko Cocktail is sinds de binnenkomst geen seconde onderwerp van flipperitus overweging geweestā€¦

Net was er iemand hier om een horloge te komen ophalen, en die ging ook meteen voor de bijl. Hij gaat vanavond nog Rob mailenā€¦

Vooral van de combinatie met de milanaise band was hij sprakeloosā€¦ Zelf draag ik hem daar nauwelijks op overigens.

Mooi gesproken, Ide! Ik noem dit dreski-redenen. Als de jouwe beschikbaar komt hoor ik het graag.

1 like

Daā€™s een mooie! Als ik ooit nog 'ns een dress watch zou kopen, zou dit wel 'n kanshebber zijn. Veel plezier, alvast!

Dank u.

Net mail gekregen met track and trace, Vermoed dat ie morgen binnenkomt maar die gegevens zijn nog niet beschikbaar.

Handtekening vereist en moet werkenā€¦ Fijnā€¦ :grin:

Heerlijk die voorpret! Have phun unboxing!

toppieā€¦c :stuck_out_tongue: hic &sjiek!!!

Na de SKX007 een nieuwe forum favoriet?
Mooi hoor op meshšŸ˜‹

Schitterend, wat een mooie wijzerplaat.

Prachtklok. Ooit verkocht en weer een nieuwe gehaald. Super dresser. Mooie afwerking, prachtige dial (ijsblauw?), romer plexi, blauwe wijzer en zoveel opties met banden.

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/Seiko%20Sarb065%20wrist%202_zps2zu9smxr.jpg.html]

[/URL]

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/SeikoSarb065closeup_zps8f63502f.jpg.html]

[/URL]

Gisteren met een rotvaart na t werk naar huis geracetā€¦ Borrel geskiptā€¦ Voor niks. Vind ik zo een lullig briefje terwijl normaal wel alles ook al is handtekening vereist word afgeleverd als ik er niet ben. Maar voor deze keer ben ik er wel blij om dat iemand zich aan de regels houdt

Vandaag min of meer verplicht thuisblijven. Want ervaring leert mij dat de postbode ook weleens paar uur vroeger of later wil komen dan gepland bezorgmomentā€¦ Maar binnen is t wel aardig koel :sunglasses:

Ik hoop m uiterlijk vanavond zelf te mogen bewonderen :smile: Mooie klok. Waarom blijft t eigenlijk een JDM model. Als t zo goed verkoopt en veel mensen m (ook hier op HF) zo mooi vinden, gewoon ook in Europa releasen.

[quote=ā€œwhisky, post:37, topic:45918, full:trueā€]Waarom blijft t eigenlijk een JDM model. Als t zo goed verkoopt en veel mensen m (ook hier op HF) zo mooi vinden, gewoon ook in Europa releasen.
[/quote]

Vraag ik me ook wel eens af. Zijn het WIS die em zo mooi vinden, en zoekt Jan modaal meer een Sportura ofzo? Moet wel zeggen dat hun nette Premier lijn er toch wel een stuk anders uitziet. Misschien denken ze dat een SARB wel niks voor het Westen zou zijn?

Wat is eigenlijk een WIS? Zou me dat ,misschien iemand kunnen uitleggen?

Maar goed hij is er.

Ik weet dat jullie van fotoā€™s houden.

Even twee snelle fotoā€™s met mijn mobiel gemaakt. Doet geen recht aan t horloge. WOW wat mooi.

2 likes