Hij komt, hij komt.......en gearriveerd

Gefeliciteerd, super aanwinst, geniet ervan :thumbsup:

1 like

Echt fantastisch! Geniet!

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Mooie horloge. En vooral niet het typische Breitling.

1 like

Heel mooi horloge met een mooie korting!! Geniet ervan. :+1::smile:

1 like

Mooi dat ie binnen is gefeliciteerd had ik je al , maar mooi is die zeker .

1 like

Je weet het nooit met horloges uit Italie…
Maar deze is fraai!

1 like

Mesh band niet mijn ding…maaaar.
Wat een prachtig horloge…gefeliciteerd!!!

1 like

Prachtig, veel plezier er mee!! In mijn Chrono24 Favorietenlijstje staat degene met de blauwe bezel, ook van Pluswatch. Goed om te horen dat dit een snelle en vlekkeloze ervaring is geweest en 40% op de listprice is prima!

1 like

Wow mooi diep blauw he
Heel veel plezier ermee. Schitterend

1 like

Zeker prachtig en ik ben blij voor @tijdig dat het zo prima verlopen is.
Persoonlijk blijf ik er huiverig voor, zeker na het referendum van a.s. zondag heb ik het gevoel dat het link blijft om in Italie te bestellen. :thinking:

Maar blijft natuurlijk een persoonlijk gevoel.
Voor nu heeft TS in ieder geval bewezen een uitstekende deal te hebben gedaan. :thumbsup: :tada:

1 like

Mooie klok en keurige prijs :thumbsup:

Grt.

1 like

Plus Watch heeft ook een behoorlijke hoeveelheid positieve reviews op Chrono24, Trustpilot, Uhrforum etc. etc.

Al deze reviews, en de prijs uiteraard, gaven voor mij de doorslag.

Er is uiteraard altijd een risico met online kopen t.o.v. face to face maar door goed onderzoek vooraf kun je een hoop problemen voorkomen.

Daar twijfel ik geen moment aan, vandaar ook een prima actie die ik zelf niet aan zou durven, zeker gezien de komende situatie in Italie.
Zegt wss ook meer over mij dan over jou.:wink:
Nogmaals goede actie, waanzinnig scherp. :ok_hand:

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Ik doe wel vaker internationaal aan- en verkopen dus ik ben het inderdaad wellicht wat meer gewend.

Wellicht dat mijn review wat meer mensen over de streep kan trekken, en nee… ik heb het horloge niet gratis gekregen. :grin:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Snap je probleem t.a.v. het feit dat Renzi zijn politieke toekomst heeft verbonden aan de uitslag van een hervormingsbeleid waarvan hij dacht: Piece of Cake (of in dit geval Pezzo di Torta :wink:).
Of dat in de private handel ook zo’n vaart loopt? Afgelopen periode aantal horloges in Engeland gekocht en ik met zeggen, dat ging gesmeerd, zowel qua prijs als proces. Nu is Italie natuurlijk een blotevoetenland en een dergelijk swing naar een partij geleid door een komiek kan wat minder stabiel uitpakken dus jouw scepsis kon ook nog wel eens terecht zijn.

2 likes

Blijf het aub persoonlijk zien, het is slechts mijn mening/inschatting.
Voor mensen met een afwijkende mening liggen er dus zeker kansen.:wink:

2 likes

Super gaaf, hele mooie duiker. De band vond ik eerst niet mooi, maar irl is die prachtig. Genieten maar!!

1 like