Hodinkee G-shock John Mayer ref 6900

Ik vind hem ook leuk als geheel setje zošŸ‘Œ

Sinds de eerste Dee and ricky limited denkt iedereen even 500% winst te maken. Die tijd is echt voorbij.

Dit is het eerste wat ik dacht:

So, why G-SHOCK?

En na het lezen van het artikel:

So, why G-SHOCK?

1 like

Dit wordt een beetje the story of John Mayer. Net zoals hij enorm goede muziek kan maken, met voorkeuren voor funky jazzy en blues* (luister eens naar het John Mayer Trio of wat vroegere jamsessies van 'm), laat hij zich vaak leiden door commerciƫle belangen en kiest dan voor pop songs. Zo ook is John een enorme verzamelaar van mooie horloges,met een waarde waar een paard de hik van krijgt, die nu dit gedrocht onder zijn naam op de markt laat brengen.

Jammer.

*Voor mij blues boven pop

1 like

Leuk toch samen met hodinkee en casio een horloge ontwerpen dat ook daadwerkelijk verkocht gaat worden. Hou je er ook nog een paar knaken aan over, iedereen blij.

4 likes

Nee, het past gewoon niet bij de horloges waar hij zelf van houdt. Of in ieder geval, wat ie in de kluis heeft liggen.

:face_vomiting::face_vomiting:

Ben fan van gshock maar dit is echtelijk de doos is mooier

En dat betekent dat hij het niet mooi of leuk kan vinden?

1 like

Nee, maar wel vreemd dat ie dan normaliter hele andere horloges koopt.

Ik vind het maar een lelijk ding.
Als ik m gratis zou krijgen onder voorwaarde van een week dragen zou ik m niet nemen.

1 like

Hij droeg ook voor deze samenwerking met Casio vaker een G-Shock hoor.

Haha, weet ik, maar niet zoā€™n lelijkešŸ˜‚

Ik ben in de hype-val gelopenā€¦

11 likes

Lelijk, oninteressant, overbodig.

Dat zullen veel knaken zijn? Hoeveel stuks hebben ze gemaakt?

Daar was ik ook al naar op zoek. Maar er stond geen aantal bij. Bij de alpinist was dat destijds wel een limited van 1000 stuk ofzo. Maar gingen ze opeens een 2e batch maken wat voor een limited apart is. Zal nu ook wel gebeuren gok ik, zullen ze van geleerd hebben door er nu geen nummers aan te plakken.

1 like

Lelijk of niet, slecht voor het saldo van zā€™n bankrekening zal het niet zijnšŸ˜„

Nee, daar ben ik van overtuigd. Op eerste verzoek van Casio of ieder ander merk, teken ik ook wel een horloge na een avondje doorpakken

1 like

Nou laat het dan 2000 stuks zijn.

Dikke boterham hoor voor John en Ben.

Not.

Denk dat het niet echt een winstpakker is voor ze. Meer liefhebberij.

:laughing:

Overigens had ik vroeger mijn Casioā€™s al bewerkt met een viltstift of 3. En had ik hetzelfde effect. :stuck_out_tongue_winking_eye: