Als een speer!
Super. Zal een beste klus zijn geweest. Subtiele nieuwe features ook qua notificaties en grote blij dat de image upload gewoon is blijven bestaan. Dank aan alle medewerkers en aan de eigenaar van het forum.
TOP!
Heerlijk zoân snel HF, alle complimenten aan degene die dit mogelijk gemaakt hebben
Over de snelheid niets te klagen - ontzettende verbetering maar⊠ik mis topics. Ik heb net een antwoord gegeven in het crypto topic (off topic) nadat ik deze via de zoekfunctie weer had gevonden. Na mijn antwoord zie ik dit topic niet in de lijst van net bewerkte topics. - ik kan het wel weer vinden via de zoek functie. Of ik doe iets verkeerd, of er werkt iets niet zoals ik zou hebben verwacht?
Misschien even op vernieuwen klikken?
Super goed!
Als het toch zo eenvoudig zou zijn - helaas allemaal al geprobeerd. Kun jij het crypto topic dan wel vinden? Laatste update ca 32 minuten geleden
Super, werkt weer naar behoren
Hier https://www.horlogeforum.nl/c/off-topic/6
Off topic komt default niet op de homepage. Altijd al zo geweest.
Maar dus ook niet in de lijst van nieuwste topics binnen het offtopic subforum? Daar zie ik hem namelijk ook niet staan?
Overigens wel apart dat het LEGO topic uit off-topic weer wel op de lijst bij de hoofdpagina staat.
Ik wel. Ga even naar je profiel en kijk bij activiteit. Daar kan je hem sowieso vinden. Scroll dan naar beneden in het topic en kijk of hij niet per ongeluk op âgedemptâ staat.
Te dom - topic stond gedempt. Ik zie hem overigen nu keurig ook in de lijst van nieuwste topics op de hoofdpagina.
Top werk geleverd! Een compliment aan iedereen die hier aan gewerkt heeft!
Prima!
Lekker snel goed werk heren
Veeeeeeeeel beter
Super goed. Erg fijn dat alles snel laadt!
Veel beter en heel snel geladen,pikopello.
He-le-maal top na de server migratie thanks voor jullie inzet. Dit is weer heerlijk HFâen