Perfect
Helemaal mee eens.
Top! verademing!!!
Forum eigenaar en alle betrokkenen bedankt wat een verademing!
Zo is het weer leuk.
Supersnel weerā¦
alleen kreeg ik opeens allemaal notificaties van jaren geleden opnieuw binnen.
Geweldig!
Dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt!
Dat is al wat andersā¦eindelijk veel sneller geladenā¦want het was soms niet te doen somsā¦houden zoā¦en hopelijk nog snellerš
Ik hou nu ineens een hele hoop tijd over
Laten we niet te vroeg juichen. Ik krijg op dit moment een hele rits notificaties binnen van weken geleden En notificaties die ik nu zou moeten binnen krijgen komen niet aan. Ik heb nu ook 2 T levels tegelijk, gegeg. Duurt nog even denk ik. Maar er wordt nog aan gewerkt dus dit komt vast goed, ja toch?
Eindelijk weer net zo snel als de rest van het internet! Welkom in 2024.
Hier idem.
Ik ben wel trust level 3 kwijt, of ik heb de laatste tijd gewoon te weinig onzin uitgekraamd?
Dat dus Gewoon weer even flink meedoen dan krijg je 3 weer terug. Lager dan 2 zak je niet.
Tenzij je je misdraagt.
Hoezo? Je hebt gewoon alle Level badges (net als alle TL-3) en ook TL-3 in je titel. Dus ben je 100% TL-3.
Je kunt in een uur weer drie keer zoveel lezen, super ditā:partying_face:
Ja, dat weet ik. Men krijgt het momenteel niet voor elkaar om dit bij het avatar aan te passen. Dit blijft op TL2 staan. Maar dit is van later zorg, hier kom ik als alles goed loopt op de site tzt wel op terug. Ik ben al blij dat ik dit bericht in 1 keer kan typen en posten want dat ging echt niet meer. Gaat allemaal goed komen is mijn verwachting.
Zoals vele forumleden voor mij ben ik ook heel blij met de verbeterde snelheid ; ik dacht eigenlijk al dat mijn tablet aan zijn eind was.
Ik mis alleen het fotootje van mijn avatar en ik heb geen idee hoe ik dat moet herstellen. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?