Hoe bevalt de nieuwe Server?

Heeeeeel blij mee :grinning:

Heel soepel damn. Lees wel heel bizar zo zonder avatars. Toch gek hoe snel je namen aan plaatjes koppelt.

2 likes

1000% verbeterd, top!

De oude worden overgezet, en ik vermoed dat zelf een nieuwe instellen intussen al kan.

Misschien moet @Jurk een avatar-uitverkoop opzetten. €49.95 exBTW voor een gepersonaliseerde PNG avatar. Flatterendheidsfactor niet gegarandeerd. Een nieuwe HF start, een nieuwe account-start. :sunglasses:

2 likes

Tot nu toe goed…:+1:

Wow wat een verbetering! Echt super :grinning:

1 like

Wauw, supersnel! :partying_face: Dankjewel!

1 like

Echt retesnel en soepel hier, chapeau aan de mensen achter de schermen!

1 like

Yes voelt goed snel en responsive aan! Nu alleen nog profiel fotos herstellen. Of moeten we die ff opnieuw uploaden?

1 like

Denk gewoon ff wachten.
Komen zo weer terug denk ik die avatars.

Toppie das echt t enige verder echt complimenten aan mensen achter de schermen die dit mogelijk gemaakt hebben​:kissing_heart::+1:

Verademing!
Echt super dat dit zo is opgepakt De laatste dagen waren echt geen lolletje meer (niet te doen). Dat er maar weer veel horloges gepost mogen worden :smiley:

Werkt inmiddels gewoon heel snel al 2 uurtjes, erg fijn.

Het gaat zo snel en soepel nu, dat ik er bijna kriebelig van word! Mijn werkgever verwacht nu dat ik naast het forum ook wat werkzaamheden voor hem ga doen nu ik tijd over heb… :eyes:

Die snellere website is wel ruk voor mijn OCD. Alle tradities/gebruiken kunnen niet meer uitgevoerd worden.

• Het heeft geen zin meer om iets aan te klikken en koffie te gaan zetten. Het topic wordt al direct getoond.
  • Bij het uploaden van plaatjes hoef je ze niet meer per stuk te uploaden.
  • Geen zes ‘retries’ meer om iets te beantwoorden.

Wat moet ik met al die extra tijd?

5 likes

Nog meer van je toffe horloges te koop zetten :rofl: :+1:

2 likes

Forum werkt weer top mooi snel weer. Goed werk👍

Gaat als de trein! Als je je avatar nog hebt kun je hem zelf opnieuw uploaden, werkt direct.

Complimenten en dank aan de de mensen in charge! :+1:

Jaa! Dit is echt top! Bedankt!!

Inloggen en in één keer goed binnen.