Hoe heet dit knopje?

Hier ook, echter: “Opwindknopje”

5 likes

Zou kunnen, als je er op een bepaalde manier over wrijft, raakt het horloge (ook) opgewonden.

:nerd_face:

5 likes

Jij bent analist van beroep?
Je hebt even alle beschikbare data erbij gepakt, er een formule op los gelaten en uiteindelijk middels een berekening geconstateerd dat:

Doe je knap.

Volgens https://www.esquire.com/nl/stijl-carriere/a667/rolex-mythes-en-waarheden/ worden er 800.000 rolexen per jaar gemaakt. En het grote replica circus er omheen, vast nog veel meer dan Rolex zelf produceert, doet vermoeden dat Rolex voor veel mensen inderdaad een statussymbool is.

99 v/d 100 vind ik wel heel veel. De befaamde 80/20 regel gaat hier vast wel op. Er zijn miljoenen liefhebbers die in hun leven 1 of meer Rolexen kopen :slight_smile:. Hier zitten er ook een paar :wave:t3:

Het onderdeel is bedoeld om aan te draaien en zachtjes aan te trekken. Altijd gedacht dat het dus “tepel” heette.

8 likes

:joy:

Mooi dit. Ik zie de topictitel, heb meteen een grap bedacht en zie tot mijn schrik @GroteBozeWolvin als laatste bijdrager, dus vrees ik dat mijn grap al niet meer hoeft omdat zij hem al gemaakt heeft. En ja hoor. :joy:

2 likes

Wel een nominatie waard voor de Woordkoningin van de maand, toch?

1 like