Hoe ik na het nemen van een radioactieve pil een deal sloot met Accutron en geen horloge kreeg.

Kunstwerk hoor :ok_hand:

1 like

Nou zeg, wat een fantastisch resultaat! Erg gaaf dat het door Accutron is opgepikt :+1:t2: En inderdaad, hoe gaat het er nu mee?

1 like

Verdorie, geen horloge :smirk:
Wel een mooi vervolg op je verhaal en leuk dat het niet onopgemerkt is gebleven. Wie weet waar dit allemaal toe leidt ouwe influencer :laughing::grin:

2 likes

Graag!
En niet onbelangrijk, hoe is het met je?

2 likes

Inderdaad! Daar ben ik het helemaal eens.

@Brodie, geweldig mooie tekeningen en veel sterkte met jouw gezondheid gewenst.

1 like

Leuk verhaal

1 like

Heerlijk verhaal! Wat mooi!
En sterkte met de gezondheidsperikelen!

1 like

Oh… kut.

Wat een mooi verhaal wederom! Ik heb niets dan respect voor je en het is niet meer dan logisch dat dit op je pad komt! Meer dan verdient :pray:t2:. Dank voor het delen!!

1 like

Ik krijg nog een oproep voor een scan waaruit moet blijken of de uitzaaiing die was gevonden na de operatie nu vernietigd is door de radioactieve pil. Dat is spannend want als dat niet gelukt is moet de boel weer open. Een andere optie is nogmaals radioactive therapie. Maar ik ga voor goed nieuws. En zo niet, dan komt het goed, alleen wat later dan gepland.

Ondertussen gewend aan de medicatie en kan eigenlijk bijna alles weer, alleen met wat minder energie.

Dank voor je/ jullie interesse hoe jullie meeleven!

24 likes

Hahahahaha, prachtige reactie. Maar als je het met liefde doet en de gunfactor hoog is, dan wel natuurlijk!

1 like

Heb ik hieronder even neergezet :innocent:

edit: hierboven

1 like

Een heel mooi staartje heeft je eerste topic gekregen :smiley: En leuk dat je dat met ons deelt :ok_hand:t3: Ik wens je veel sterkte toe en dat je snel weer wat energieker mag voelen en zijn zodat je mooie tekeningen kunt blijven maken :pray:t3:

1 like

Thanks! haha

@Climholland, we’ve got a wordking over here.

2 likes

:grinning: :grinning:

Nou, wel een cool horloge maar niet helemaal mijn keuze. Maar goed, als ik hem zou krijgen…
Ja, wie weet. Is Boomfluencer een woord?

3 likes

Sterkte nog de komende tijd! Heel Horlogeforum duimt met je mee dat de scan positief uitpakt durf ik wel te zeggen✌🏻

2 likes

Thanks man! Wat een mooi idee! Jullie hebben me de vorige keer oprecht geholpen met het genezingsproces. Dankbaar!

3 likes

Dank je wel! Mooi om te lezen :handshake:

1 like

Wat een prachtige tekeningen, heel gaaf Brodie. Ik was niet eerder op de hoogte van dit verhaal, maar heel veel succes gewenst en hou je taai. You’ve got this!

1 like

Tof verhaal en een gave pen met een tekst die niey gelogen is, een geweldige conversation piece!!!

1 like

Mooi verhaal @Brodie. Leuk ook van Bulova en die pennenboer. Toch wel erg uniek dit.

1 like