Hoe stuur ik een PB-tje

Hallo Ik ben nieuw op het forum en ik zou graag een pb-tje sturen naar @Koen uit Tilburg

Op koen zijn naam klikken en dan berichten!

Klik op @koen en klik op “bericht” wat dan knalrood boven in beeld komt.

Welkom!

Als je net nieuw bent kan je niet meteen een pb sturen. Maar hij is getagd, dus hij komt wel opdagen hier.

Klopt ik krijg geen rood balkje als ik op ziin naam klick In ieder geval bedankt dat hij getact is en voor de snelle reactie Groet Mark

1 like

Welkom hier bij HF !

Hoi @c__,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb een nieuw account aangemaakt omdat ik interesse heb in de Seiko 5 die te koop is. Altijd al een interesse gehad in horloges maar wil hier meer tijd in gaan steken en echt een hobby van maken. Nu kan ik geen PB sturen als nieuw lid, dus probeer ik even zo in contact te komen.

Bedankt!

En met wie wil je in contact komen? Dan tag ik de persoon voor je zodat hij jouw kan sturen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoi @W2them,

Met @c__, maar ik heb inmiddels zelf een bericht kunnen sturen aangezien ik promotie hebt gemaakt :slight_smile:

Bedankt!

1 like

Het lijkt er op dat hij niet te taggen is.
Heb hem een PB gestuurd met link naar dit topic.

Edit: opgelost dus :slight_smile:

2 likes

Ok goed zo :grinning_face_with_smiling_eyes: succes! En welkom op het forum :+1:

1 like

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw en kan dus ook nog geen pbs versturen.
Zou wel graag in contact willen komen met @WilSeiko.
Gaat dat hiermee lukken?

Groeten

1 like

@Kenl We hebben contact. Je had een vraag?
Wil

Ha Wil @WilSeiko,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik wilde graag iets meer weten over de prx. Zijn de wijzers en strepen goudkleurig of koperkleurig? En de wijzerplaat is dat richting zilver of echt wit?

Alvast bedankt
ken

De goudaccenten zijn geelgoud-kleur.
De wijzerplaat is meer richting wit-met-een-streepje (linen) dan zilver.

De lichtinval doet veel met de wijzerplaat en wijzers.
Op onderstaande foto zie je bijvoorbeeld de streepjes goed, en lijken de wijzers donker door reflectie van de donkere spiegelzijde die erin reflecteert.

1 like

Deze had ik idd gezien, maar was even in twijfel gebracht door andere online fotos. Klopt het dat de blauwe al niet meer in bezit is?

Blauwe is verkocht

Hi Wil,

Wit is zeker niet verkeerd. Hoe bespreken we de verdere stappen voor de deal zonder pb?

Groeten
Ken

1 like

@WilSeiko kan jou wel een PB sturen, andersom niet. Beter via PB afstemmen dan in een openbaar topic.

1 like

@Kenl Je hebt een PB