Hoe stuur ik een PB-tje

Ik als nieuwe lid herken dit ook. Ik probeer in contact te komen met @seamaster voor een Omega horlogeband. Mocht dit niet de juiste weg zijn, excuses :slight_smile:

1 like

ik heb je een berichtje gestuurd :wink:

Goedendag,

Ik probeer als nieuw lid in contact te komen met
@lance_explorer ivm de spb143. maar kan nog geen pb sturen. Alvast bedankt!

2 likes

Ik help je even :sunglasses: @lance_explorer help jij deze kerel :grin: succes! :ok_hand:

2 likes

Dankje, zag net te laat dat ik kan taggen :wink:

Dan komt het zeker goed :+1:

Hallo allen,

Ik lees al even mee op dit forum en heb sinds vanavond een account aangemaakt.
Graag zou ik in contact komen met @Meistersinger omtrent de Tissot heritage Navigator Worldtimer Z197 die hij te koop heeft staan. Of hij mij hierover misschien een PB kan sturen daar ik hem door mijn net nieuwe account nog geen PB kan sturen. Dankjewel in ieder geval!

Groetjes,

Sjors

1 like

Ik verwacht dat @Meistersinger na deze reactie contact met je op gaat nemen!
Het klopt dat je als nieuwkomer nog geen PB’s kan sturen.

2 likes

Heeft hij gedaan :slight_smile:

Groetjes,

Sjors

2 likes

Hoe kan ik in contact komen met @JohnD inzake een horloge welk door hem wordt aangeboden? (Ik ben nieuw lid dus ik kan nog geen bericht sturen)
Alvast bedankt, Hans B

Nou Hans, door hem te taggen heb je daar nu een goede eerste zet voor gemaakt. Hij zal daar een notificatie van krijgen. Nu is het wachten tot hij contact met jou opneemt.

Top! Hij heeft zojuist contact gezocht! Dank!!!

1 like

Ik ben nieuw op het forum, dus kan ik nog geen PB’s versturen.
Wil @Aad57 s.v.p. contact opnemen?
Ik wil vragen of hij mijn Seiko kinetic kan repareren, die telkens stilstaat. Kapotte condensator?
En misschien kan hij ook kijken of het bejaarde Seiko duikhorloge van mijn man te repareren is.
Dat is al heel lang met pensioen omdat het niet meer loopt.

Goedendag,

Ik probeer als nieuw lid in contact te komen met @Pascal15. Zou je mij een bericht willen sturen? Groet, Steven.

Goedenavond,

Als nieuw lid ben ik na even zoeken erachter gekomen dat ik nog geen priveberichten kan verzenden. Toch kom ik graag in contact met @RKJ vanwege zijn prachtige Tissot PRX Powermatic. Zijn er voor mij nog andere opties dan hem taggen in dit bericht? Alvast bedankt!

Groet,

Mitch

Nee, maar ik heb hem een appje gestuurd voor je.
De factuur komt later.

Succes!

2 likes

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw lid hier, en zou graag met @jpfwatch in contact komen over een Seiko 5 die hij te koop aanbied. Hopelijk lukt het ook deze manier!

Groeten Marcel

@snoeike ik heb interesse in die spb143j1. Als de reservatie voor forummer niet verder gaat kan je dan met mij contact opnemen aub?
Staat het horloge nog op een ander platform te koop?

Hi all,

Ik ben nieuw hier op het forum en kwam na even zoeken op dit topic terecht. Ik zit dus met dezelfde kwestie. Ik wil graag in contact komen met @Cheesert om te praten over een horloge dat hij/zij aanbied. Hopelijk is dit de juiste weg!

Groeten, Lars

Door @Cheesert (kassa 3 alsjeblieft, kassie 3) te taggen krijgt hij een melding. Verder aan hem om wel of niet met jou contact op te nemen. Om zelf PBs te kunnen versturen moet je langer en vooral actief lid zijn.

2 likes