Hoe vaker ik hem zie ..... hoe mooier hij wordt

+3000 euro voor een 2824-2? Doe mij dan maar een 5dehands Rolex voor dat geld, maar hij is mooi, alleen zonde ook dat ie niet van staal is!

floris Schreef:

+3000 euro voor een 2824-2? Doe mij dan maar een
5dehands Rolex voor dat geld, maar hij is mooi,
alleen zonde ook dat ie niet van staal is!

Ik denk er precies andersom over. Geef mij deze Tudor maar, en een 2824-2 heeft ook als voordeel dat deze veel eenvoudiger en veel voordeliger te servicen is, daar moet je over het algemeen met een manufactuur niet mee aankomen.Als je een slechts enkele horloges hebt, OK, dan is dat nog te overzien… maar met zo’n 15 stuks…

En qua betrouwbaarheid en nauwkeurigheid zijn die ETA’s uitstekend.

Deze Tudor staat ook wel hoog op mijn verlanglijstje moet ik zeggen… Eerst maar eens wachten wat die nieuw gaat doen, en hoe snel er gebruikte (en voor welke prijs) op de markt komen.

Snap jou insteek ook, maar een 2824-2 koop je al voor 300 euro in heel veel horloges!

floris Schreef:

Snap jou insteek ook, maar een 2824-2 koop je al
voor 300 euro in heel veel horloges!

De ene 2824 is de andere niet:D
Ik vind een 2824 prima, zolang de verpakking technisch en kosmetisch
in orde is.

Hij is goed! Maar ook ik heb liever staal B)-

+1

In het begin wilde ik direct naar de winkel om er 1 te reserveren, maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik een “echte” vintage Tudor wil…

Blijft een leuke klok, maar is het toch niet helemaal.

Daarentegen wordt deze inderdaad steeds stoerder!

floris Schreef:

Snap jou insteek ook, maar een 2824-2 koop je al
voor 300 euro in heel veel horloges!

Met niet in titanium en met die mooie aparte band :slight_smile:

Dan heb je de instap-versie, Tudor gebruikt de versie met de best mogelijk afwerking.

Echt een gaaf horloge… prachtig!

Eens, staat hoog op mijn verlanglijstje…

louis Schreef:

floris Schreef:


Snap jou insteek ook, maar een 2824-2 koop je
al
voor 300 euro in heel veel horloges!

De ene 2824 is de andere niet:D
Ik vind een 2824 prima, zolang de verpakking
technisch en kosmetisch
in orde is.

Inderdaad, de ene 2824 is de andere niet. Je gelooft toch niet echt dat je een top grade 2824 voor 300Euro hebt?
Alhoewel het principe gelijk is, is de afwerking van een dusdanig hoog niveau dat je het bijna niet meer met een standaard grade kunt vergelijken.
Het enige wat me bij deze Tudor stoort is dat ik, als ik naar de wijzerplaat kijk, de indruk heb dat het wat plastic achtig lijkt. Komt door die verzonken indices die niet van een metalen (witgouden?) rand zijn voorzien. Ik weet niet waar ik die associatie vandaan haal, maar iedere keer moet ik daar weer aan denken…

Een geweldig mooi horloge inderdaad. Vooral de diepte in de wijzerplaat spreekt me zeer aan

floris Schreef:

+3000 euro voor een 2824-2? Doe mij dan maar een
5dehands Rolex voor dat geld, maar hij is mooi,
alleen zonde ook dat ie niet van staal is!

wel goedkoper in onderhoud deze en niets mis met uurwerk lijkt mij! : )

Rick Schreef:

http://img.photobucket.com/albums/v474/Rick-Hollan
d/Schermafbeelding2012-06-12om102155.png

liggen die tudors bij schaap of zijn ze alleen op bestelling te verkrijgen? … woon al een tijdje niet meer in de grote stad : )

Rick Schreef:

Rick Schreef:


http://img.photobucket.com/albums/v474/Rick-Hollan

d/Schermafbeelding2012-06-12om102155.png

liggen die tudors bij schaap of zijn ze alleen op
bestelling te verkrijgen? … woon al een tijdje
niet meer in de grote stad : )

S&C in Haarlem heeft mij laten weten dat ze enkel op bestelling te verkrijgen zijn, dus ik denk dat dit voor alle S&C’s geldt.

Heb er geen woorden voor…

…behalve “prachtig!!”

Geniet van je stoere en zeer mooi strak vormgegeven Tudor. Tudor is mijns inziens de laatste tijd Rolex zelf voorbij aan het lopen… (daarbij niets afdoend aan de oudere Rolex modellen die net als de oude Tudors vaak om te smullen zijn).

Roald

Leuk ding om te zien maar ik vind hem wel een hoog Seiko gehalte hebben.

Groet,

Marc

+1

Doe mij de Black Bay maar!

Gr,

Ron.

XXoF Schreef:

Leuk ding om te zien maar ik vind hem wel een hoog
Seiko gehalte hebben.

Groet,

Marc

Grappig, dat vind ik nu juist helemaal niet. De Pelagos ademt kwaliteit en oorspronkelijkheid.

Je bent gewoon verwend Marc! :wink:

Tom Koerts Schreef:

Klopt!! Bij de Black Bay is het net andersom

+1