Hoe verkopen via het forum?

Beste forumvrienden,

Ik ben al een behoorlijke periode (semi) actief hier op het forum en heb al flink wat uren meegelezen bij de verschillende topics. Ook hier met veel plezier een aantal horloges aangeschaft en/of geruild.

Nu wil ik graag zelf wat horloges aanbieden (Bell & Ross, Mühle Glashütte) zodat ik weer wat nieuws kan financieren maar ik kan geen topic plaatsen in het donkerblauwe gedeelte.

Hoe kan ik in aanmerking komen om hier te verkopen?

Als deze vraag niet in het juiste topic staat alvast mijn excuses.

Bedankt! Dirk

1 like

Het antwoord staat onder categorie waar ik het naartoe heb verplaatst.

En hier:

3 likes

Hoi Dirk,

Je bent nog Trustlevel-1 lid. Je moet eerst Trustlevel-2 lid zijn. Dat ben je heel snel als je echt actief gaat meedoen op het forum.

Veel succes!

Groet, Harry.

1 like

Foto’s bij je vraag helpen natuurlijk ook. :+1:

3 likes

Het antwoord staat in de eerste alinea. Het kan “pas als je trustlevel 2 hebt bereikt” en hoe je dat bereikt is afhankelijk van je gedrag, “semi actief” is niet genoeg. Je moet (een hele tijd) actief meedoen. Dat is kortgezegd het antwoord. Alles over trustlevels kun je ook vinden in dit deel van het forum, de FAQ. Ik zie dat @Chlorophyl die link hierboven al geplaatst heeft. Great minds think alike.

Gelukkig is er altijd nog marktplaats … :wink:

2 likes

Bedankt iedereen! Ik was meer de stille bewonderaar dan de gene die zelf topics plaatste (als je niet iets waardevols hebt om toe te voegen kan je soms beter minder zeggen denk ik zo haha)

Ik zal wat meer plaatsen!

4 likes

Je hoeft geen topics te maken. Een keer iemand antwoorden of een foto bij ‘wat dragen we vandaag’. :+1:

1 like

Van sommige mensen hoop ik dat die dezelfde filosofie gaan hanteren :roll_eyes:

Only speak when you can improve on the silence

11 likes

Gewoon dagelijks actief meedoen,
voor dat het weet ben je trustlevel 3 :+1:

3 likes

En dan geen wrist shot met je telefoon, maar een mooie compositie en een goed verhaal erbij. Het TL algoritme deelt minpunten uit voor low effort content.

9 likes

:joy:

3 likes

Thanks voor de tips iedereen! Hoef ik inderdaad mijn vriendin ook wat minder lastig te vallen met horloges die haar niks interesseren; “Mooi deze he met de blauwe plaat”, “Ja schat…” :sweat_smile:

5 likes

Wel eerst even een cursus fotografie volgen! :rofl:

1 like

Een paar foto’s van je sluiting op de hei en je bent zo een paar TL’s kwijt.

3 likes

Of op de boot.

4 likes

Hey, die vlag hangt op de kop… blauw hoort toch boven? :thinking:

Wel lekker nu, op een bootje. Enjoy!

3 likes

Cheers!

1 like

Blijven lezen en hier en daar meedoen met de topics en dat komt wel van zelf goed :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Je heb de vlag verkeerd om hangen

1 like

Frankrijk. Wel blijven opletten. :wink:

2 likes