Enkel deze…
En niks eruit
Wow!
Ik heb een Mario G-Shock op de kop getikt. Puur uit nostalgie.
Een jaar of 2-3 geleden een Alba (Seiko) vanuit Japan over laten komen en de gamewatch is nog steeds uit mijn kindertijd en werkt nog steeds!
Ik denk het ook ja.
Net maar eens gebeld met Steffen. Wat een rollercoaster is dit pff.
Horloge word uiterlijk donderdag verstuurd
Bovenste 2 zelf gebouwd.
Daaronder: neppe Hamilton Khaki Auto (gekocht via CataWiki, melding gemaakt, geld retour gekregen), Bulova Lunar Pilot 43mm en de laatste heb ik nu 3 dagen: San Martin SN0116
Dat wordt op dit forum niet gewaardeerd. Ik zou 'm in de kliko gooien, of als je 'm wel houdt gewoon niet meer tonen hier. Replica’s zijn verboten.
Wel grappig om een San Martin te zien met een eigen smoel. Leuke kleurstelling ook. Zouden ze vaker moeten doen.
Ja begrijpelijk, ik draag die Hamilton ook niet. Hij werkt wel dus ga hem denk ik aan mijn vader geven, die draagt wel horloges maar geeft er verder noet zoveel om.
De San Martin is top, ze maken nu steeds meer originel designs. Allemaal met basic nh34/35/36/38 erin. Ik heb een Seiko king Samurai en deze San Martin heeft dezelfde kwaliteit (en een on the fly adjust als bonus). Die Samurai kost nieuw 650 en deze was 270.
Ik had me voorgenomen om eerst wat ruimte in mijn collectie te maken voordat er weer nieuw spul bij mocht, en aangezien dat nog niet gebeurd is, staat eea. een beetje stil.
Ok, op deze na dan.
Snap ik, same here.
Weer onder de hamer ermee!!
Huh je hebt je geld toch terug gekregen?
Pleur dat onding weg en koop wat fatsoenlijks voor je pa.
Dat bepaal ik zelf wel.
Ik hoef het horloge niet te dragen. Mijn vader boeit het niet en hij is er dan blij mee. Is gewoon een werkend horloge en is zonde om weg te gooien.
Ik ga noet zomaar een goed horloge voor mijn vader kopen, dit is dan meer gewoon een grappig cadeau dat hij leuk vindt om te krijgen.
Niet iedereen heeft het geld voor dure horloges. Logisch dat op dit forum neergekeken wordt op namaak, maar zoals ik dus al zei was het geen bewuste aankoop.
Als je je geld terug hebt gekregen hoor je het ding te retourneren aan de verkoper.
De koop is immers ongedaan gemaakt.
Je laat je vader niet alleen met een nepper lopen, je geeft hem een horloge cadeau dat niet van jou is…
Gezien het een nep artikel is hoeft het niet retour. Ik heb gebeld met Catawiki en die geven aan dat zij niets mogen faciliteren hiervoor. De verkoper mag binnen een maand via chat de koper verzoeken het op te sturen. Volgens regels van CataWiki moet de verkoper dan wel eerst geld overmaken voor het terugsturen van het pakket of een retourlabel sturen.
De verkoper heeft dit niet gedaan.
Catawiki gaf aan dat bij neppe artikelen de verkoper het eigenlijk nooit retour neemt.
Deze Lunar Pilot kwam in april en natuurlijk de HFLE 2024, maar die is zo bekend/beroemd dat ik hier geen foto van plaats😀.
Coole citizen. Is dat een nieuw model?
Goeie vraag, geen idee eigenlijk
Edit: ergens midden vorig jaar uitgebracht.