Hoeveel Aevig Balaur HF2016 zijn nog in bezit van forumleden

Is trouwens nr. 19

1 like

Nummer 49/50 gaat denk ik vertrekken. Nog niet heel zeker, misschien neem ik hem eerst mee naar Canada voor een maand en ben ik dan toch weer helemaal om.

1 like

Nummer 28 is ook een blijvertje

1 like

Nummer 13 hier, krijgt eerlijk gezegd niet veel draagtijd maar heb hem nu eens op een Nato gezet om te zien of dat beter gaat.

2 likes

Nummer 34 heeft een straalbehandeling ondergaan :slight_smile:

Vind 'm zo veel gaver eigenlijk, en krijgt daardoor meer draagtijd :smile:

Vooral in het zonnetje is 't effect van 't beadblasten icm de wijzerplaat tof om te zien.

8 likes

Mag ik vragen waar je dat hebt laten doenen wat de kosten waren? vind hem zo fantastisch.

Met vreindelijke groet,

Fred

Nummer 45 is nog steeds bij de eerste eigenaar. Door uitbreiding van mijn collectie horloge niet meer zoveel draagtijd als in het begin. Maar blijft wat mij betreft een prachtig horloge en was mijn eerste “echte” horloge en dus de start van mijn horloge verslaving. Dus blijft alleen om die reden dus al in mijn bezit.

2 likes

Zie de laatste tijd weinig HFLE2016 voorbijkomen
Ff checken hoeveel er nog op het forum zijn

Nr 28 hier

1 like

Nr. 24.

2 likes

Nr 45 check!

2 likes

Nr 29!

3 likes

nr 17

2 likes

No. 2 reporting for duty!

4 likes

nr25 is er ook nog. Zit er wel aan te denken om hem binnenkort op het blauwe gedeelte te plaatsen

2 likes

Nr22 blijft ook lekker bij mij, het hele ontstaansproces is daarvoor veel te spannend geweest :sunglasses:

3 likes

NR43 present

6 likes

Ligt aan de posts of heeft de meeste leden de stalen band vervangen door iets anders🤔

Ik wissel veel. Maar hoewel ik de stalen band mooi en solide vind en regelmatig draag, heb ik wat problemen met de dikke sluiting - en da’s extra jammer vanwege de prettige fijnverstelling.

2 likes

Nummer 6 zit nog aan de originele stalen band.

6 likes

Ik heb ook paar keer gewisseld maar ik vind hem op staal het fijnst zitten. De dikke sluiting heb ik ook beetje problemen mee, maar ben het gaan accepteren. Overigens heb ik dat ook met mijn tuna SBBN031