Beetje beperkt.
Grand Seiko 3x
Tudor 1x
Omega 4x
Rolex 7x
Misschien eens een micro brand toevoegen.
Beetje beperkt.
Grand Seiko 3x
Tudor 1x
Omega 4x
Rolex 7x
Misschien eens een micro brand toevoegen.
Aantal horlogemerken…
Snap m. Tijd voor een upgrade.
Net terug uit Wenen, prachtig mooie Moser gezien, natuurlijk niet te koop maar iets om in de gaten te houden. Die klok van Brequet vond ik ook wel de moeite.
Bvlgari
Cartier
Casio (G-Shock)
Omega
Rolex
Seiko
Tudor
Heb ook nog een Zenith Defy Skeleton, was ik dus vergeten. 5 horlogemerken dus.
22x Breitling
4x Omega
1x Rolex
1x Jaeger LeCoultre
1x CWC
1x Nomos
1x Cartier
1x Bulova
1x Pulsar
1x Girard Perregaux
2x Seiko
2x Olma
1x Heuer
1x Zenith
1x Gruen
1x Mondia
1x Pontiac
43 horloges in 17 merken
Ik heb teveel horloges jeugdige overmoed…
Moet dringend wat minderen, maar dat blauwe gedeelte hier is net een grabbelton
35 horloges en 18 merken
Doe nog niet helemaal mee met al het geweld. Desondanks heel blij met mijn collectie.
Steinhart
Mühle
Victorinox
San Martin
Meistersinger
1x Zodiac
3x Seiko
1x Lip
1x San Martin
1 x Davosa
1x Gigandet
1x Tissot
1x Omega
Geen zin in het hele rijtje maar besef me nu:
Geen een omega op dit moment…
kan echt niet
Blijvers:
Casio (G-Shock)
Grand Seiko
Cartier
Tudor
Omega
Rolex
Eruit:
Seagull
Laco
Seiko
Sinds 2017 ben ik gehadicapt geraakt…
Na 41 jaar werk…Ik ben een tweaker is nog steeds een hoby…iedereen rade mij af om als hoby harloges te doen…ook doe ik antieke kloken Werkers zakharloges mechanise harloges je hebt toch een doel nodig in en ik vind hier voldoening in moet nog veel leeren ook verzamel ik barometers
Maar ben aan me oogen geopereerd zwaare letsel beide handen het enigste wat me niet lukt is seconde wijzer te plaatsen dan zitten beide brachen in de weg en me oogen zien het niet meer moet veel op me gevoel doen
Ook tromelveer vervangen lukt niet met me handen ik heb nog meer hoby ik ben een hoby filosoof planten vogels computers
En ik ben mantelzorger voor mijn zoon 7 halve dagen in de week ik zoek altijd een uitdaging ben al 2 weken bezig om seconde wijzer te monteren opgeven zit niet in mijn bloed iedereen heeft een doel nodig en uitdaging ook het schrijven is slecht geworden
redelijk conservatief
Seiko
Tissot
Omega
Zenith
en dan nog een paar mods en een stuk of 8 onbeduidende weet ik veel merkjes, rommelmarkt- en kringloopvondsten, een paar mods, wat kwarts beaters
Hoi mmm1963, bij deze welkom op dit leuke forum en fijn dat jij je niet uit het veld laat slaan door je beperking. Heb alles wat je schreef goed kunnen volgen, dus maak je daar geen zorgen om.
Waarom iedereen je afraad om horloges als hobby te hebben zegt meer over hen dan over jouw. Je hebt een leuke collectie zo bij elkaar. Het sleutelen aan horloges zal zeker voor jou niet makkelijk zijn, maar op dit top forum zijn er altijd wel leden die hulp aanbieden.
Helaas ben ik A-technisch, dus ik maak geen horloges open , kan je ook geen hulp bieden met die seconde wijzer en de trommelveer. Ik hoop dat andere leden dit lezen en je hulp willen bieden waar nodig. Maar zoals je schrijft ben je een echte doorzetter
. Maar goed, heel leuk dat ook mensen met een handicap dit forum weten te vinden. Blijf vooral schrijven waar je mee bezig bent, ik heb in ieder geval veel waardering voor je.
Wens je dus veel plezier hier en met je andere hobby’s
Girard Perregaux
Omega
Longines
Enicar
Edox
Seiko
Citizen
Steinhart
Seagull
Helvetica
Tissot
Oris
Buler
Eterna
Desira
2 Certina
3 Citizen
1 GC
2 G Schock
Apple Watch
Nog meer merken gehad, maar de eerste 5 zitten toch wel structureel in de collectie. En natuurlijk m’n Delft Watch Works.