Interessante collectie! Super mooi!
Nou @Hamari, het aantal mag dan wel bescheiden zijn, de kwaliteit ervan is fantastisch.
Daarnaast zijn beide klokken gewoon supermooi!!
De Nomos wint het voor mij trouwens.
Maar ik zou me absoluut niet gestraft voelen met die Sinn.
Één horloge.
14, waarvan 10 onder € 1000,-
4 in roulatie, rest is niet noemenswaardig:
Bevakt zo eigelijk wel prima
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Heb er ooit rond deed vijftig gehad. Momenteel nog 22 waarvan er vijf bij zijn waar zo’n batterijtje in moet . Ga ook verder afbouwen maar van het idee van drie horloges wordt ik en beetje angstig. De bekende verslavingsverschijnselen zeker. Zit dus te denken aan vijf of zes stuks. Wil telkens door sparen voor een deftige upgrade maar dan komt er weer iets op mijn pad. Als ik die neiging al eens onder controle moest krijgen…
Heb momenteel een 3 piece collectie. Maar wil uiteindelijk toch weer naar 5.
Magrette Regattare Chrono
Damasko da34
Tudor BBR
Allemaal via het forum aangeschaft .
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik ook! Wat een mooie collectie… Jaloers!
Om terug te komen op de vraag van de ts, ik denk dat de ultieme collectie uit 1 horloge bestaat waar je zielsveel van houdt en dat je altijd draagt, zonder erbij te hoeven nadenken of je vandaag een duiker, dresser of wat dan ook moet dragen. Helaas is dat voor de beste mensen hier, en ook voor mij, getuige de inhoud van mijn horlogekist, een utopie.
Bah dat klinkt als een monogaam.
Ik houd meer van afwisseling.
VOp dit moment heb ik 6 serieuze horloges, waarvan er 1 (Rolex) door mijn vrouw wordt gedragen. Eigenlijk 5 dus.
Ik zie mezelf niet als vezamelaar, maar als liefhebber. In tegenstelling tot bijvoorbeeld @ChrisWinter zoek ik het niet in veel leuke horloges, maar in enkele heel leuke.
Ik heb nu eenmaal een manufacture fetish ontwikkeld inmiddels en, net als de Watch Snob, heb ik liever 1 heel goed horloge dan 30 middelmatige. Ik snap overigens best wel dat mensen daar heel anders over kunnen denken.
Afijn manufacture horloges in wat beperkter hoeveelheid dus voor mij en daarnaast (natuurlijk) een Speedmaster.
Omega Speedmaster
Omega Seamaster Memomatic
Zenith El Primero 36000 VpH
Zenith Ultra Thin
Nomos Orion Grau
Op het moment vier, binnenkort terug naar twee.
De Rolex en de Omega blijven, de twee TAG Heuers liggen nu in een kluis stof te vergaren en geef ik daarom binnenkort aan mijn neefjes (bij gebrek aan interesse op het verkoopgedeelte ).
Zo ! Doe mij ook zo’n oom.
Wel een mooi gebaar als je ze er gelukkig mee maakt.
Ik heb ze net gevraagd welke van de twee ze zouden houden als ze er één moesten verkopen. Beetje jammer dat ze beiden de Link kozen. Weer een nieuw “probleem” nu
Gaaf bandje op de heuer - waar heb je die vandaan als ik het vragen mag?
Tissot Couturier chrono quartz
Tissot Luxury Powermatic
Tissot Seastar 70’s automaat
Seiko black monster mk1
Seiko orange monster mk2
Seiko sndg057 quartz chrono
Christopher Ward Trident c60 mk1
Breitling Shark A17605 black
Breitling Shark A13051 white (panda)
En tijdens het golfen
Tomtom mysports golf gps
Worden niet meer gedragen maar zijn nog aanwezig
Rodania quartz chrono
Gobin quartz chrono
Casio protrek titanium
13 stuks dus waarvan er eentje gaat vertrekken wegens geen ‘klik’, de seiko sndg057.
Ik vind die onderste Tag wel gaaf. Welke diameter heeft deze ?
Edit : gevonden. 43mm dus.