Hoezo??

Verkeerde aanname van mijn kant. My bad.
Maar stak de hand in eigen boezem, ik herken je gemoedstoestand en was onbewust afwezig. Hoorde ik later van mijn kinderen terug…

Merci, weer wat geleerd.

Sterkte en succes.

229e alternatief, vind t een kek ding.

Of, de SNA411 die @RLC in een ander topic benoemde is ook wel cool…

Niks blijft meest verstandig …klopt.

1 like

Mooi ding wel, klassieker. :+1: Maar als je echt, echt wilt dat ik een mening over die Chokotoff ventileer moet je het eerst expliciet vragen, want ik heb niks vrolijks over dat onding te zeggen.

1 like

Gaarne, lijkt me heerlijk te lezen.
Wie weet is dat wat ik nodig heb.

1 like

Oooooo je, dit wordt spannend :popcorn:

Gaf er nog geen € 400,-- voor.

Maar goed, dat is dan ook het maximum bedrag dat ik voor een nieuw horloge neerleg…:blush:

Kan zo in de banner van HF :grin::+1:

Ik denk dat je een ritje door NL nodig hebt waar je weer 3 NA’s ophaalt :sunglasses:

2 likes

Mijn bussie is kapoet…
Alweer…tip, koop niet zo een bussie als de mijne.
Kost je per jaar meer aan onderhoud dan wat het horloge in de startpost kost…

Stom ding, bleh

Ten eerste is het een also ran. Roulette-horloges worden door kitscherige tenten als Jacob & Co en Claret gemaakt, een ze zijn allemaal über lelijk.

Maar dan het uurwerk. Ik heb een horloge gehad met een 3133, en ik vind het knakendingen. Ik geef liever een slordige 5000 ballen uit aan een IWC met een base ETA dan 500 aan een horloge met zo’n Russische chrono. Bah.

Het uurwerk, wat geen quickset datum heeft, beschikt overde finesse van een betonnen muur. Het is een goedkope cam and lever knock off van een Zwitsers uurwerk, maar dat hebben ze nu ook nog verder vernaggeld met allerlei barokke, kitscherige reut. Van smakeloze gouden details tot lelijke gravures.

Buiten dat is gokken in mijn beleving niet een bezigheid voor de scherpste geesten, en aan de plaatsing van de datum en subdials kun je zien dat het uurwerk te klein is voor de kast. Die 43x43mm is, met een bandaanzet van drie centimeter. Dat ding is kolderiek lelijk en groot.

Koop dan gewoon een Poljot joh. Zelfde uurwerk, 40mm cushion case, 400 euro.

5 likes

Hou van jou!

Heerlijk dit

3 likes

Pak em maar in :laughing::+1:

2 likes

Lees ik tussen neus en lippen door dat je hem stiekem leuk vindt maar alleen te duur?
Het commentaar was redelijk mild… :+1:t2:

1 like

Rien :upside_down_face:ne va plus !

1 like

Tof.

Leuk.

Mooi.

Ai, deal-breaker!

2 likes