Holthinrichs only (en geen DWW)

Dan staat er ‘Laat maar zien, je Holthinrichs’
En dan laat je niet jouw horloge zien maar dondert er een random foto in…
Ik snap het niet…

Januari ‘21…… :roll_eyes:

Die ik op een meeting heb gemaakt terwijl ik met Michiel Holthinrichs aan het kletsen was.

Waar zeik je over?

3 likes

Zeik? :thinking:
U bent in staat te lezen?
U bent op het plassertje getrapt?

Wat ben jij al zuur zo vroeg in de morgen.

Jongens duik alsjeblieft je bed weer in en vervuil dit topic niet verder…

4 likes

Het is wat stil rond het merk. Hoe komt dat denken we? Zou het iets te maken hebben met de ijzersterke communicatieve vaardigheden van de chef de maison?!

Plaatje van het internet

2 likes

Je bent niet geabonneerd op hun nieuwsbrief?

Holthinrichs Watches - A New Craft in Watchmaking

1 like
4 likes

Dit vind ik ook erg gaaf


*foto’s van internet

7 likes

Als de DWW’s ook mee mochten doen, dan leefde dit topic misschien wat meer :wink:

Met alle respect maar… Delft Watch Works is niet te vergelijken met dit. Ik vermoed dat mensen die hebben omdat het “goedkoop” is in vergelijking met Holthinrichs.

Kwaliteit zal voor het geld best prima zijn. Maar dit is gewoon van een andere orde.

1 like

Is dit zijn visie op een diamand dial? Ik vind hem gaaf, beetje lastig af te lezen door het “geweld” maar zeker origineel.

1 like

Erg gaaf wat ze inmiddels allemaal weten te doen! Ik kom al een jaar of vijf bij Michiel over de vloer en hij heeft echt enorme stappen gezet.

Nu zit er wat meer lijn in, is er een hele gave creatieve expressie met horloges als de PreLiminality als resultaat. D’r gebeurt echt genoeg, en ze hebben een hoop ideeën en plannen die in ontwikkeling zijn.

Voor degene die het interesseert, mijn laatste verhaal over Michiel, en zijn PreLiminality:

4 likes

ook 8K gaaf?

kweenie.

1 like

Geen idee. Ik zou hem in het echt moeten zien. Zo op de foto’s ziet het er zeker degelijk uit.

Eens, zeker origineel en goed uitgevoerd, maar de overall afmetingen zijn voor mij persoonlijk te klein, mager en daarnaast voor die prijs is nog veel meer moois te koop.

Hier geniet ik elke week wel een paar keer van dit stukje kunst. Ik post alleen te weinig :).

14 likes

21 likes

Erg gaaf gemaakt, maar praktisch niet afleesbaar.