Honderdzestienzeshonderd

Bedankt, je zegt dus eigenlijk dat hij dikker is maar kleiner draagt? Ik moet hem binnenkort toch maar eens gaan passen denk ik.

De BB is echt zo gaaf, ik was vanaf de eerste Basel plaatjes er al helemaal verliefd op en hij heeft maanden achter elkaar om mijn pols gezeten zonder enige concurrentie. Na twee jaar denk ik af en toe wel eens dat hij iets slanker zou mogen zijn.

Maar uhm, wat is dat “enige horloge” gedoe waar je het over hebt? Kan niet toch? :open_mouth:

1 like

Zit wel eens te twijfelen aan een upgrade van de 114060 naar deze 116600, maar ik ben bang dat hij toch niet zo lekker draagt. Daarnaast vind ik het prijsverschil ook wel fors. Volgens mij heb je voor 2 x het prijsverschil ook weer een leuke gebruikte (of heb ik de prijzen verkeerd…).

Mooi ! :+1: ik houd wel van dat dikke :smile:

Sub draagt lekkerder maar ik val altijd terug op een SD. Een echte bom vind ik het.

@Mart; draagt kleiner maar ligt hoger. Stel dat iemand slechts 1 klokje wil (die lui bestaan echt) zou ik geen rooie BB adviseren.

Gr. Roel

Mooi hoor!

Yep, ik ga hem echt een keer proberen, de bezel met de minutenmarkering rondom vind ik ook mooi zo ten opzichte van de 114060.

Je hebt denk ik wel gelijk dat als enig horloge een BB red niet zou werken.

Veel plezier met je klatser!

Yow Mart,

Efkes voor jou gemaakt;

Gr. Roel

4 likes

Bedankt Roel! Dat is mooi vergelijkbaar zo. De Sd lijkt in vergelijking minder massief.
Gave set ook zo samen trouwens.

1 like

Gepast jaloers :slight_smile:

Voor mij ook (op foto’s) de mooiste duiker uit de huidige Rolex-lijn. Hij wint het ceramische SND omdat de lugs net wat subtiler zijn/lijken.

BB ooit eens gepast (met vooraf de heilige overtuiging hem te kopen) maar kon ik niet warm voor lopen.

Dit is een absolute WINNER!

1 like

Ok, ik heb gisteren de nieuwe Dweller gepast. Kan iedereen nou stoppen met het ophemelen van dat ding? Als we het er gewoon niet meer over hebben met z’n allen kan ik hem heel misschien weer uit mijn hoofd zetten…

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kost grijs E7 - E7.5K…koop je een sub voor met wat leuks erbij.
Zoiets bedoel je :sunglasses:

Nee, ik bedoel meer dat de sub dan weg gaat. :wink:

Sub draagt fijner…echt waar.
Maar SD is mooier…dat is dan weer jammer :blush:

1 like

Belachelijk duur patser ding. Slaat nergens op, koop 4 klokjes die je echt leuk vindt ipv mee te doen aan de hype.

Gr. Roel

4 likes

Bedankt voor je input. :smile:

Ik heb de dweller maar een korte tijd omgehad bij S&C dus echt comfort kan je dan niet bepalen. De sub draagt absoluut geweldig maar ik vind de dweller eigenlijk visueel net iets gaver. De lugs komen beter uit, de indexen op de bezel vind ik mooi en een datum. Plus dat het toch wel een echt flinker stuk staal is, het ademt toolness…

Lastig hoor :wink:

Ja precies, van dat geld gaan ze weer paarden sponsoren :confused:

Matte plaat…

Ook nog inderdaad. Gekkenhuis… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gelukkig.