hondersotto

Vandaag een mooie Tudor kunnen overnemen van @hondersotto aka Otto, elkaar tegemoet gereden en afgesproken bij van der Valk :+1:t2: gezellig maar liefst 2 uur gesproken over wederzijdse hobby’s en interesses :grin: alles zoals ook verwacht en dit is precies wat ik zocht en ontbrak binnen mijn collectie. Otto zeer fijn en betrouwbaar forum lid zeker :eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star: tot ziens Otto :wink:

2 likes

Horloge verkocht aan @hondersotto, fijn en vlot contact, prima deal, leuke ontmoeting en snelle betaling. Kortom: fijn zaken doen met Otto, een aanrader :+1:

1 like

Gisteren Otto ontmoet in een overdracht.
Leuk gesprek met een leuke vent. Is flexibel en betrouwbaar en snapt dat we hier met zijn allen op het forum zitten vanwege een gedeelde hobby.
We hebben gezellig gekletst en het is dat ik nog iets moest afmaken op het werk anders hadden we er nog wel even gezeten.

Tot een volgende keer @hondersotto

1 like

Ik heb een boek overgenomen van Otto. Zeer prettige en vlotte communicatie. Pakketje goed verpakt.

Wellicht tot een volgende! Bedankt!